Inlägg från: Anonym (Handlar om teknik) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Handlar om teknik)

Bli fingerknullad?

Med exet kunde det ibland vara obehagligt då han försökte komma så långt in som möjligt, inte hade välvårdade fingrar och helt enkelt hade fel teknik. Han hade även problem genom hela vår 20-åriga relation med att ta instruktioner om hur jag ville ha det. Hade jag minsta lilla synpunkt på något så slutade han göra det helt (gällde både i och utanför sängkammaren).

Med nuvarande har det alltid varit otroligt trevligt då han har bättre teknik och trevligare fingrar plus läser min kropp bättre. 

New Dawn skrev 2025-05-12 14:45:57 följande:
    När man kissar utan att det luktar, eller ger fläckar, är det inte urin då? Kan tex vara när man kissar efter sex, eller när man druckit mycket. 

Om fontänorgasm inte är urin, vad är det då?

I andra stycket skriver du att fontänorgasmer är ointressanta, inte sköna. Det kan tom göra slidan sträv. Märkligt att du ändå ser det som ett tecken, tom ett kvitto, på att det är skönt ibland...?! 

Set du inte hur du talar emot dig själv? 

Ja, man kan så klart njuta enormt av att få fontänorgasm, även om man förstår att det är urin. Och ja, självklart kan man njuta lika mycket utan detta. Det lika mycket fakta som att man inte alls behöver njuta av fontänorgasm (Vilket du själv också upptäckt) 
    För egen del, när det flödat extra mycket vid några få tillfällen, har det varit mer "extra vattnigt slidsekret", samma som när man blir upphetsad men mer vattnigt och mycket vid ett tillfälle. Det har enligt uppgift inte kommit från urinröret. Sen om det varit det som kallas "fontänorgasm" eller inte vet jag inte eftersom det inte sprutat ut.
    New Dawn skrev 2025-05-12 17:06:46 följande:
    Varför skulle det flöda extra mycket slidsekret, några få tillfällen? 
    1) Har du så sällan varit extra kåt?
    Varför är det extra vattnigt? 
    Slidsekretet som kommer vid upphetsning är ju speciellt utformat för att tåla friktion, så vargör skulle det plötsligt vara mer "vattningt". 2) Hur har du konstaterat att det inte kommer från urinblåsan?! 
    1) Nej, men det är sällan rätt punkt träffats. Jag vet inte varför det är extra vattniga, jag är varken gynekolog eller läkare 

2) tja, mitt ex påpekade det. Det var en av få gånger han lyckades med något oväntat. "Det är som om du kissat på dig, fast från fittan" var ungefär orden han sa om du nödvändigtvis behöver veta. 
    New Dawn skrev 2025-05-12 20:13:04 följande:
    1. Tråkigt att sällan rätt punkt träffas, om du nu upplevde det positivt, alltså. 

2. Du beskrev det som extra vattnigt slidsekret. Ändå kunde, ditt ex, (som hade fel teknik och svårt att ta instruktioner, samt sämre fingrar) avgöra att det kom från fittan. 
    Ja, ibland kan även en blind åsna göra rätt. 
    Anonym (Noname00) skrev 2025-05-15 08:04:55 följande:

Om vi återgår till ämnet är det verkligen ingen kvinna här som gillar att bli fingrad?

Det verkar vara mest män som talar om hur kvinnor vill ha det.

Av rätt person med rätt teknik, absolut. Precis som när det gäller sex i övrigt. 
Svar på tråden Bli fingerknullad?