Inlägg från: Anonym (M) |Visa alla inlägg
  • Anonym (M)

Bli fingerknullad?

För mig har det lätt blivit att fingrar känns som vassa i slidan. Och det har varit obehagligt. Men det beror på tekniken hur han gör om det är skönt. Och alternativet att mannen håller still handen/fingern/fingrarna och jag styr själv mot den kan bli väldigt bra. Den sista jag dejtade älskade att pulla och då blev jag också mer intresserad än jag varit förut. Hade kanske varit samma med någon som din kille. Något tokpumpande har jag dock inte varit med om men kanske kan man komma dit också. Mannen måste i vilket fall vara lyhörd

• Anonym (M)

Urin är väl gult förresten. Och luktar kiss. Det har jag förstått det som att det inte gör vid fontänorgasmen (har själv aldrig fått det). Det är möjligt att vätska kan komma därifrån men känns konstigt att se det som urin i den meningen. Verkar ju vara en annan funktion i det här fallet eller vad man ska säga. Att man kissar för att man är kissnödig är något annat. Det här verkar vara nåt sprut som bara kommer för att man blir stimulerad och inte att man styr över det som när man tömmer blåsan. Kanske då när man är upphetsad och så händer något annat i blåsan än normalt. Att den blir påverkad. Och det sprutet har väl inte utseendet eller lukten som urin/kiss. Finns det ens någon kvinna som någon gång fått ett gult och kissluktande orgasmen-sprut? Om det är kiss så varför inte en enda gång att det ser ut och luktar som kiss.

• Anonym (M)
    ?Ibland kombinerat med vätska från urinröret? 

kan eventuellt finnas delvis urin i vätskan alltså
  • Anonym (M)
    New Dawn skrev 2025-05-12 19:40:32 följande:
    Det är så här fontänorgasm ofta beskrivs (och inte några droppar till en milliliter) och ja, med dessa mängder kommer det från urinblåsan. Så är det bara.
    Och ja, urin är ibland klar och utan urindoft.

Det viktiga är ju att kvinnan njuter.... Med eller utan vätska... Och oavsett mängd vätska. 
    IBLAND klar och utan urindoft? Betyder det att som sprutas ut vid fontänorgasm oftast är gul och luktar urin?
  • Anonym (M)
    New Dawn skrev 2025-05-12 20:02:42 följande:
    Urin, tex det man kissar efter sex, på toaletten, är ofta klar och utan urindoft, men urin kan vara klar av andra orsaker också, tex om man druckit mycket, eller fått urindrivande läkemedel. Därför skrev jag att urin ibland är klar, utan urindoft. 

Jag tror att urin som sprutas ut vid sex och orgasm oftast är klar. Urin produceras nämligen snabbare under sex. Det har man bla sett när man studerade samlag i en MR kamera. 
    Men ja, fontänorgasm kan så klart vara gul också. Tex kan ju kvinnan redan ha gammal urin i blåsan.(tex om hon inte kissat på länge och druckit dåligt) Kissar hon inte innan sex, och får fontänorgasm, kommer vätskan vara mer gul. 
    Har det någonsin hänt någon undrar jag. Att fontänorgasm är gul och med kisslukt. Det borde ju hända bortemellanåt eller egentligen oftast om det nu är urin eller mestadels urin det som kommer ut. Jag har då aldrig hört talas om att det hänt någon kvinna.
  • Anonym (M)
    Anonym (Flipp) skrev 2025-05-31 10:42:18 följande:

Asså så himla bra att du delar med dig här. Tell the ladies vad de gillar och inte! Om din fru gillar det så gillar alla det. 

Låt ingen säga till dig att det är irrelevant för trådstarten vad din fru gillar. Det är viktigt att experterna berättar hur landet ligger på riktigt sas. 

Fast det har han väl inte sagt att alla gillar det.

Och det står ingenting i trådstarten om att hon bara vill ha svar från kvinnor eller att män inte får svara och berätta om vad deras kvinnor gillar, så du behöver inte störa dig på det.
Svar på tråden Bli fingerknullad?