Inlägg från: Snälla Killen |Visa alla inlägg
  • Snälla Killen

Bli fingerknullad?

Cheers skrev 2025-05-11 06:25:37 följande:
    Sverige är mångkulturellt så det finns många olika sätt att göra det på beroende på kulturell särart. Det finns alltså inte bara ett enda mångkulturellt sätt.
    Vad har mångkultur att göra med fingermagi? 🤔

Men du kanske har en poäng, trots allt...

Väljer man att se en fyrkant istället för en cirkel (pga sin religion eller whatever), så är ju förutsättningarna drastiskt försämrade hos en individ som egentligen, innerst inne, vill uppleva det fantastiska med ett finger som petar på rätt ställe vid rätt tidpunkt här i livet 😊
    Snäll? Definiera snälla...
  • Snälla Killen
    New Dawn skrev 2025-05-12 14:32:03 följande:
    Vet inte om ordet ljuger är rätt här. Du verkar ju tro på det du skriver, så på det sättet är det kanske ingen lögn. Däremot har du fel när du skriver :

"Fast det finns en punkt där inne som aldrig säger nej till rätt form av stimulans" 

... och nej det behöver inte alls handla om att man inte litar på varandra till 100%,eller att man har brister i fingerfärdighet eller personkemi.
    Dels finns individuella variationer, dvs alla kvinnor gillar det inte, dels finns det massor av andra orsaker, till att det inte funkar, hur bra nu mannen än är. Även en kvinna som gillar det, och ofta kommer av det, gör inte alltid det. Det är väldigt många faktorer som kan påverka. För att nämna några är ju hur länge man behöver för att ladda om, hur kåt man är, hur känslorna för varandra är, hur man mår mm. 

Jag hade verkligen backat om jag hade hört det du skriver, från någon man. Röd flagg. 
    Jag ser också en fyrkant ibland när någon försöker rita en cirkel 👍

Du valde aktivt att totalt snedtolka precis allt jag har skrivit 🙃
  • Snälla Killen
    New Dawn skrev 2025-05-12 16:59:35 följande:
    Vad, exakt, har jag uppfattat fel? Jag utgår i från det du skrivit. 
    Jag bryr mig faktiskt inte så mkt om vad folk säger, det är deras handlingar som i slutändan har betydelse...

Jag tycker jag tidigare i tråden har gett en ganska bra beskrivning kring mina handlingar och erfarenheter. 

Jag var även tydlig i min beskrivning att detta fungerar inte i alla lägen och alla är inte lika fingerfärdiga som mig heller...

Vissa saker är inte menat för en människa att förstå sig på 😇
  • Snälla Killen
    New Dawn skrev 2025-05-14 23:42:55 följande:
    I dina inlägg vill framstå som att du är guds gåva till kvinnorna, och det känns tvärtom rätt motbjudande.
    Sista meningen likaså. 
    Det finns en anledning till varför folk väljer att provköra en bil innan de väljer att köpa den...

Ibland kan man faktiskt bli positivt överraskad!

För övrigt är jag en värdelös försäljare, eftersom att ord inte riktigt är min grej inom just detta sammanhanget 😉
  • Snälla Killen
    Anonym (Noname00) skrev 2025-05-15 08:04:55 följande:

Om vi återgår till ämnet är det verkligen ingen kvinna här som gillar att bli fingrad?

Det verkar vara mest män som talar om hur kvinnor vill ha det.

Fast när en man förklarar öppet här inne  om sina egna erfarenheter (ej riktat mot något kön) så tolkar vissa det som att man försöker "lära" andra kvinnor...

Jag har gett upp denna tråden
  • Snälla Killen

Som en vis människa sade en gång tidigare i tråden...

Ett finger på rätt ställe, vid rätt tidpunkt är inte fel!

• Snälla Killen
    Anonym (Flipp) skrev 2025-05-29 08:15:08 följande:
    Vad kul att du gillar att bli fingerknullad! Bra med snälla-killperspektivet där du delar med dig av dina erfarneheter att bli fingerknullad som man! Heja dig!
    Haha, prata om att medvetet snedtolka allt jag säger ;)

Det är ju visserligen en begåvning i sig självt...
  • Snälla Killen
    Anonym (Flipp) skrev 2025-05-29 13:45:56 följande:
    Vad snedtolkar jag? Vi har ju konstaterat att du inte försöker göra dig till talesperson för vad kvinnor tycker om?
    Så då måste du ju tala om dig själv när du skriver att ett finger på rätt ställe vid rätt tidpunkt inte är fel? Eller är det ändå så att du talar om för the läjdiez vad de tycker om egentligen? 
    Jag sprider enbart ljus till annars väldigt mörka ställen och inget annat ;)
  • Snälla Killen
    Anonym (Vilija) skrev 2025-05-29 14:27:14 följande:

Att bli fingerknullad i näsan eller örat är väl trevligt om det behöver rensas.

Men det kallas ju för pet i näsa/öra och är sällan direkt kopplat till sexualitet. 😄
  • Snälla Killen
    Anonym (HTA) skrev 2025-05-30 08:36:38 följande:

Min fru älskar att bli finherknullad. Iom att fingrarna är rörliga så kan man stimulera på ett helt annat sätt. Att bara röra dem fram och tillbaka motsvarande en kuk gör ju inte så mycket skillnad...

Jag gillar det också, speciellt när man kör "sax", dvs fingrar i båda hålen samtidigt. Lite tunga  och bröst stimulering samtidigt så kommer hon snabbt och intensivt.

Välklippta naglar givetvis en självklarhet.

ÄNTLIGEN  någon som fattar vad jag menar.

Att ge stimulans med annat än enbart herr stå, är heller inte att betrakta som att man är porr-skadad (som vissa i tråden har fått för sig ) 🙄

Men välkommen till tråden och tack för att du delar med dig av dina egna erfarenheter 🙂
  • Snälla Killen

Klart alla mumintroll i tråden vill ha experthjälp av Snusnumriken 😄.

• Snälla Killen
    Anonym (HTA) skrev 2025-06-06 00:13:21 följande:

Det är intressant hur mycket tummar ner och usch man får för man istället för att bara pumpa på med kuken som INTE ger kvinnan man lever med orgasm ,(även om hon gillar det också) stället hittar andra sätt att ge henne njutning, då ogillas det av hur många som helst.

Förstår faktiskt inte hur ni som har sådana problem med hur andra har sex är funtade?

Hur kan ni på allvar ogilla att man ger sin fru orgasm på ett sätt som hon verkligen tycker om? Vad är det som pågår innanför era pannben egentligen?

Avundsjuka?

Prydhet?

Bitterhet...
Svar på tråden Bli fingerknullad?