Inlägg från: Anonym (sötkaramell) |Visa alla inlägg
  • Anonym (sötkaramell)

Hur hade ni reagerat?

Jag hade liksom aning om detta. 

när jag frågar så ja då dök dom upp. Plötsligt i slutet. 

men hon håller på det. 

när jag frågande igår så är det som att hon inte vill svara. 

samtidigt säger hon idag att han är lite mesig. 

nej jag vet inte. 

• Anonym (sötkaramell)

Jag ska snart iväg på en resa till USA. 

jag kan redan nu ana att han bjuder hem henne på playdate middag med vin eller öl eller han till henne. 

jag hatar verkligen känslan av att ?förbjuda? sånt Men det känns inte okej. 

kan man säga till henne att man tycker det känns olustigt. 

är det konstigt på nått vis. 

• Anonym (sötkaramell)

Nej förbud är aldrig bra. 

• Anonym (sötkaramell)

Jag blir dock inte riktigt klok. För idag var vi iväg på en heldag aktivitet med en massa barn från skolan. Han var där. Vi pratade Ganske mycket. Hon var kärleksfull mot mig. om de skulle ha något på G så är det helt klart sjukt. 

• Anonym (sötkaramell)

Anledningen är att jag har tjejkompisar. Jag vill kunna käka middag med min tjejkompis som jag varit vän med i 15 år. 

• Anonym (sötkaramell)
    Anonym (?) skrev 2025-05-16 00:01:11 följande:

Dom har redan legat! 
    Du är nog för feg för att respektera dig själv?

så vad skulle du Gjort?
  • Anonym (sötkaramell)

Jag sa till henne idag att jag hade sett ett meddelande som hon hjärtat där det stod ?men jag då? och förklarade vad det handlade om och sen sa, men du, tror du jag är intresserad av honom. Hon berättade att han är så bekräftelsesökande. 

Jag sa att det kändes konstigt att hon gör så. Det är som att subtilt ge honom bekräftelse. 

Hon säger. Du är så svartsjuk. 

Nej jag är inte svartsjuk. Jag tog upp att jag har tillitsproblem pga det som hänt. Jag sa att jag inte tycker det är okej att ha playdates och äta middagar och dricka öl. Och sa att det känns sådär efter det som hänt. 

Hon undrar om hon inte får ha killkompisar. 

Jag frågar om de plötsligt är kompis öar nu. 

Självklart får hon ha det men det är också nån flörtig grej från honom. 

Men Slutligen så säger hon förlåt men vet inte vad det betyder. 

• Anonym (sötkaramell)
    Anonym (?) skrev 2025-05-16 07:53:12 följande:
    Lämnat.
    Är inte du beredd att visa att hon kommer förlora dig kommer hon inte att respektera dig.
    Anonym (sötkaramell) skrev 2025-05-16 05:53:05 följande:

Anledningen är att jag har tjejkompisar. Jag vill kunna käka middag med min tjejkompis som jag varit vän med i 15 år. 

Vänta va ? Du är inte oskyldig du med.
    Hmm 

alltså. Tycker det är stor skillnad att ha gamla vänner och att skaffa sig nya man käkar med. 
  • Anonym (sötkaramell)
    felicityporter skrev 2025-05-16 20:56:53 följande:
    Hon pissar på dig och du tillåter detta, hon till och med bekräftar att det är precis det hon gör genom att säga ett halvhjärtat förlåt. Ursäkta, men om du tillåter henne att fortsätta med detta kommer hon se dig som en lam Beta och kommer fortsätta med sin otrohet.

Hennes förlåt behöver ju inte handla om att hon varit otrogen. Däremot såklart att hon inser att han testar med ett oskyldigt men jag då. För att se om hon besvarar. Hon besvarar det med ett hjärta. 
    jag har ju sagt ifrån nu. Kan inte göra mer. 

• Anonym (sötkaramell)

Fick precis reda på av hennes vän som känner killen att han är slusk som stöter på alla tjejer även inför deras partners. Att folk börjar välja att inte vara vän med honom Och när jag säger att han flirtar med min tjej så säger hon självklart. 

min tjej påstår att hon kanske varit nativ. Vilket såklart är bullshit. Hon gillar bekräftelse. 

Svar på tråden Hur hade ni reagerat?