Inlägg från: Anonym (sötkaramell) |Visa alla inlägg
  • Anonym (sötkaramell)

Hur hade ni reagerat?

Ville bara se just det där. Inget mer. Är det konstigt. Vad är det stt dölja. 

• Anonym (sötkaramell)
    Anonym (Dumpa) skrev 2025-05-24 00:19:57 följande:
    Bra där!

Ja det fanns inte mycket annat att göra. inte för vad som stod utan för hennes reaktion. Då vet hon att hon gjort fel och vill inte stå för det. med facit att hon varit otrogen med sitt ex från när vi träffades till i februari. Jag tog henne tillbaka. Tänkte bygga tillit igen så händer detta. 

• Anonym (sötkaramell)
    Anonym (Milf Hunter) skrev 2025-05-24 09:30:08 följande:

Om hon var otrogen med sitt ex när ni träffades så har hon nog varit otrogen med den här killen.

Klart dom legat flera ggr, äta middag å dricka vin å öl har dom gjort troligtvis gjort själva.

I par tar med barnen och gör sådant.

Gå inte tillbaka.

Nej nu får det räcka  - är nästan övertygad om att hon åtminstone har velat ha en fot in och säkert gjort mer. 

• Anonym (sötkaramell)

Men egentligen är inte det viktigast. Det viktiga här är noll respekt, transparens. Och främst att hon inte är en snäll person. 

• Anonym (sötkaramell)
    Anonym (Milf Hunter) skrev 2025-05-24 10:51:52 följande:

Hur länge har ni varit tillsammans, hur har erat sexliv varit.

När hade ni sex senast, har du märkt av att hon jobbar över mycket, försvinner för att göra ärenden, eller konferenser med jobbet där man är borta?

Vi hade ett sexliv Å gott det går med hennes dotter i närheten. 

hon har inte jobbat över. Hon har velat vara med mig. 

tror mest han har varit någon som hon fått bekräftelse från plus någon att gå till ifall jag gör slut. 

• Anonym (sötkaramell)
    molly50 skrev 2025-05-24 11:04:41 följande:
    Inte konstigt alls. Men hon har något att dölja. Något hon inte kan stå för inför dig.
    Så du gjorde helt rätt som gick.
    Hur reagerade hon på det?

Skulle hon komma tillbaka och vilja försöka igen så ta henne inte tillbaka. Du förtjänar bättre.
    Tack.  Ja främst att få vara fri från det här 
  • Anonym (sötkaramell)
    Anonym (sötkaramell) skrev 2025-05-24 12:07:22 följande:

Vi hade ett sexliv Å gott det går med hennes dotter i närheten. 

hon har inte jobbat över. Hon har velat vara med mig. 

tror mest han har varit någon som hon fått bekräftelse från plus någon att gå till ifall jag gör slut. 

Vi har inte varit ihop så länge. Tack och lov. 
  • Anonym (sötkaramell)
    molly50 skrev 2025-05-24 12:13:33 följande:
    Jag förstår det. Och hon har ju visat tidigare att hon inte respekterar dig och att hon inte är att lita på. Till slut så kommer man till en gräns. Och den gränsen verkar du ha kommit till nu.

Hur reagerade hon på att du lämnade?
    Jag vet inte exakt. Jag tog min jacka och gick. Sen blockerade jag henne. 
  • Anonym (sötkaramell)
    molly50 skrev 2025-05-24 12:39:56 följande:
    Ok. Det är bra. Men skulle hon söka upp dig på annat sätt så ta henne inte tillbaka.

Nej gave henne en chans i februari och gör inte det igen. 

måste bara få ur henne ur systemet. 

• Anonym (sötkaramell)
    molly50 skrev 2025-05-25 11:32:55 följande:
    Det är bra.

Förstår att det känns svårt. Men ge det tid och umgås med vänner och hitta på nå´t kul så kanske du kan släppa tankarna om så bara för en stund.
    Det kan kanske vara en hjälp på vägen också.
    Tack. Ja det gäller att härda ut. Skingra tankarna med vänner. 
  • Anonym (sötkaramell)
    Anonym (Dumpa) skrev 2025-05-25 13:53:06 följande:
    Jag befarade ett bra tag i tråden att du bara skulle finna dig i och acceptera hennes behandling. Det var faktiskt riktigt najs att läsa att du gick därifrån och slutade ta skit.

Jag har dessvärre varit den som försökt men när någon påstår sig vilja vara transparent inte klarar det. Där går min gräns. 

Nånstans är jag sådan att jag vill kunna fixa Eller förstå. Men vissa saker är omöjliga att förstå och helt enkelt gå vidare. 

• Anonym (sötkaramell)
    Anonym (abc) skrev 2025-05-25 14:32:46 följande:
    Är du lika bristfällig på att kommunicera IRL som du varit i den här tråden så förstår jag att det gick dåligt för dig.

Om du hade lagt lika mycket energi på att förstå som du gör på att döma, kanske du hade hängt med. Men visst, det är lättare att kasta skit än att vara nyfiken.
  • Anonym (sötkaramell)
    Anonym (abc) skrev 2025-05-25 17:18:44 följande:
    Vad vill du att jag ska vara nyfiken på? Du svarar ju ändå inte eller så kommer du istället med anklagelser tillbaka. Beter du dig likadant med kommunikationen IRL så är det inte konstigt att du misslyckas med förhållandet. Hade varit intressant att höra din flickväns, eller numera ex sida av saken. Du verkar nämligen väldigt svår att ha att göra med.

Tack för analysen, Freud. Att du blir så här upprörd säger nog mer om vad som triggar dig än om mig. Du kräver svar men lyssnar inte ? det är ingen kommunikation, det är en attack. Så nej, jag tänker inte bjuda in dig till min verklighet när du redan bestämt dig för vad du vill se.

• Anonym (sötkaramell)
    Anonym (abc) skrev 2025-05-25 21:19:24 följande:
    Jag har inte krävt någonting, det var ju du som tyckte jag skulle vara mer nyfiken, varför skulle jag det när du ändå inte svarar? Och vad är det som du anser att jag inte uppfattat/lyssnat på? Hur du fick det till att jag blev upprörd säger faktiskt mer om dig, återigen brister du i att kommunicera. Och tråden handlar inte ens om mig, eller vad jag känner, det är ju inte jag som startat en tråd och bett om hjälp, så du är mycket osaklig i det här, diskussionen handlar om DIG, inte om mig. Du svarar inte på frågorna, eller diskuterar sakligt. Dessutom läser du in en massa som jag inte skrivit eller ens antytt någonting om. Så jo du brister faktiskt i kommunikationen. Och om du betedde dig likadant i ditt förhållande så är det inte konstigt att det inte fungerade.

Du verkar väldigt engagerad i att bevisa hur fel jag har ? till och med om en tråd du säger inte ens handlar om dig. Det säger det mesta. Jag varken hinner eller orkar snurra i cirklar med någon som hellre vill vinna ett bråk än lyssna. Men om du faktiskt har några konkreta frågor ? ställ dem. För hittills har jag bara sett anklagelser, inga nyfikna försök att förstå.

• Anonym (sötkaramell)
    Anonym (Rut) skrev 2025-05-27 21:48:06 följande:
    Det är ju bara du som verkar ha ett problem med hur ts kommunicerar i den här tråden. Ingen annan. Känns som att det är su som är problemet. Kanske är du ts exflickvän?

Har inte ens slagit mig. Eller någon vän. 

Jag har kommunicerat med mitt ex så många gånger. Om någon hade läst alla mina försök till att försöka lösa medan hon duckat. Slingrat sig. Kastat skulden på mig. Ja då hade ni tyckt jag var för mesig. 

5 månaders emotionell och fysisk otrohet. Vilket hon förnekade länge. Jag tar henne tillbaka Och nu kan hon inte ens vilja bygga tillbaka tilliten med att vara transparent. 

Svar på tråden Hur hade ni reagerat?