Hur hade ni reagerat?
Ville bara se just det där. Inget mer. Är det konstigt. Vad är det stt dölja.
Ville bara se just det där. Inget mer. Är det konstigt. Vad är det stt dölja.
Ja det fanns inte mycket annat att göra. inte för vad som stod utan för hennes reaktion. Då vet hon att hon gjort fel och vill inte stå för det. med facit att hon varit otrogen med sitt ex från när vi träffades till i februari. Jag tog henne tillbaka. Tänkte bygga tillit igen så händer detta.
Om hon var otrogen med sitt ex när ni träffades så har hon nog varit otrogen med den här killen.
Klart dom legat flera ggr, äta middag å dricka vin å öl har dom gjort troligtvis gjort själva.
I par tar med barnen och gör sådant.
Gå inte tillbaka.
Nej nu får det räcka - är nästan övertygad om att hon åtminstone har velat ha en fot in och säkert gjort mer.
Men egentligen är inte det viktigast. Det viktiga här är noll respekt, transparens. Och främst att hon inte är en snäll person.
Hur länge har ni varit tillsammans, hur har erat sexliv varit.
När hade ni sex senast, har du märkt av att hon jobbar över mycket, försvinner för att göra ärenden, eller konferenser med jobbet där man är borta?
Vi hade ett sexliv Å gott det går med hennes dotter i närheten.
hon har inte jobbat över. Hon har velat vara med mig.
tror mest han har varit någon som hon fått bekräftelse från plus någon att gå till ifall jag gör slut.
Vi hade ett sexliv Å gott det går med hennes dotter i närheten.
hon har inte jobbat över. Hon har velat vara med mig.
tror mest han har varit någon som hon fått bekräftelse från plus någon att gå till ifall jag gör slut.
Nej gave henne en chans i februari och gör inte det igen.
måste bara få ur henne ur systemet.
Jag har dessvärre varit den som försökt men när någon påstår sig vilja vara transparent inte klarar det. Där går min gräns.
Nånstans är jag sådan att jag vill kunna fixa Eller förstå. Men vissa saker är omöjliga att förstå och helt enkelt gå vidare.
Tack för analysen, Freud. Att du blir så här upprörd säger nog mer om vad som triggar dig än om mig. Du kräver svar men lyssnar inte ? det är ingen kommunikation, det är en attack. Så nej, jag tänker inte bjuda in dig till min verklighet när du redan bestämt dig för vad du vill se.
Du verkar väldigt engagerad i att bevisa hur fel jag har ? till och med om en tråd du säger inte ens handlar om dig. Det säger det mesta. Jag varken hinner eller orkar snurra i cirklar med någon som hellre vill vinna ett bråk än lyssna. Men om du faktiskt har några konkreta frågor ? ställ dem. För hittills har jag bara sett anklagelser, inga nyfikna försök att förstå.
Har inte ens slagit mig. Eller någon vän.
Jag har kommunicerat med mitt ex så många gånger. Om någon hade läst alla mina försök till att försöka lösa medan hon duckat. Slingrat sig. Kastat skulden på mig. Ja då hade ni tyckt jag var för mesig.
5 månaders emotionell och fysisk otrohet. Vilket hon förnekade länge. Jag tar henne tillbaka Och nu kan hon inte ens vilja bygga tillbaka tilliten med att vara transparent.