BIM juni 2025
Men jag har aldrig haft gravidsymtom tidigt och knappt ens haft symtom överhuvudtaget i någon av graviditeterna.
Däremot har jag oftast haft svag molvärk kring BIM, som att man känner att livmodern jobbar med något eller att mensen är på gång och det har jag haft både de gånger det gått bra och de gånger det gått dåligt. Jag har till och med haft lite färgade flytningar, röd/bruna/rosa vid BIM och trott att det varit kört vilket det varit en gång då det blev missfall men gången efter blev gick det bra. Så det kan verkligen vara hur som helst och gå hur som helst. Man får ha tålamod och avvakta 😅
Håller tummarna för dig iaf 🙏🏻💕 Ser lovande ut tycker jag 😍
Ja det skiljer sig såklart men skönt att höra att det kanske inte varit mensvärk utan att livmodern jobbar. Vi har försökt sen november och jag har nästan aldrig testat och aldrig sett en antydan till positivt. Därför tänker jag kanske dumt att sannolikheten skulle blir större för mig att det skulle bli kemiskt eller missfall innan det händer ?på riktigt?. Håller mig från att kissa för att testa med digitalt men vågar inte så får se när det sker😆 tack! Håller tummarna för er med! 💕
Jag verkar ju onekligen vara en som blir gravid lätt, allt fastnar i livmodern men mkt borde ju aldrig ha blivit nåt, så jag tänker snarare tvärtom att din kropp kanske inte blir gravid förrän det verkligen är ett guldägg och kan bli en frisk graviditet medans typ min kropp tar emot vadsomhelst och befruktar dåliga ägg också 🤣
Såhär var det inte när jag blev gravid för 10 år sedan, hade aldrig missfall då, mina ägg är helt klart märkta av ålder, dom är sämre helt enkelt och därför får jag så många tidiga missfall tänker jag. Men skam den som ger sig, har inte velat ge upp än och har ju nyss plussat igen så får se om det går vägen den här gången eller inte. Väldigt skeptisk, men hoppas 🙏🌈❤
Jag tror på ditt streck iaf 😍