BIM juni 2025
Tack snälla! 🙏🏽🤞🏼➕????🏽
Har ni startat en tråd för alla som har bf februari 2026? Så kan alla som får plus följas åt där☺️
Tack snälla! 🙏🏽🤞🏼➕????🏽
Har ni startat en tråd för alla som har bf februari 2026? Så kan alla som får plus följas åt där☺️
Hej alla!
Grattis till er som plussat, helt fantastiskt!!❤️
Själv är jag fundersam med vad som händer i min kropp. Enligt min nc är jag på äl+7 eller äl+11 (dubbel tempökning med några dagar emellan. Fått flera svaga premom - tester idag (troligtvis negativa och bara skuggor men det är 2 streck iaf)
Har dessutom haft bruna spottings sedan i måndags och idag kommer också liiite blod. Vet inte vad som händer med kroppen. Bifogar bild på några av testen..
Ser ni vad jag ser?
Vad tror ni?
❤️
hade också velat spola äggledare men verkar inte finnas någon privat klinik i närheten som har tid/gör det här. Hoppas det hjälper för er och att sommarn gör gott! Är ni över 35 och därför kan söka utredning tidigare?
ÄL+11 idag och vet inte om jag håller på att tappa det eller vad som händer 😅🙈 Fick ju spotting vid ÄL+7 (som en femkrona i trosan), och dagarna därefter har det varit som lätt bruna flytningar på pappret. Har tagit gravtest redan från ÄL+8 som alla varit stenblanka.
Igår bröt jag ihop och förberedde mig för mensen som ska komma idag - men nej, inget än!! Jag har sån sjukt punktlig mens (och tydliga ÄL) att jag i princip alltid får spottings kvällen innan och sen kommer mensen under natten.
Istället är det som att jag nästan ser ett sjukt svagt streck på dagens gravtest, men jag vet inte om jag inbillar mig eller om det faktiskt är något svagt där. Så jäkla svårt att få på bild men jag har gjort ett litet försök där jag även dragit ner ljusstyrkan. Så nu sitter jag här och försöker hålla mig i 3 timmar för att ta ett nytt test på eftermiddagen 😂
Ska tilläggas också att jag började äta Levaxin efter ÄL denna cykel - så den kan ju såklart påverkat min Lutealfas till blivit lite längre och mellanblödningarna. Kommer säkert få mens nu direkt efter jag postat detta inlägg 😂😂
Grattis 🥳
hej jag hoppar in här.
43 år med en stimulerande cykel som idag resulterade i ett + vi har försökt i ca 3 år. Utredning hitta inget. Vi påbörjade ivf men för få ägg för att göra ett uttag. Fanns ett stort fint guldägg som vi ta till vara på ❤️❤️❤️ gör nu med vaginatorer/pridgestron för att stödja graviditeter. Är så lycklig och riktig overklig känsla 😍😍
Nu tog vi testerna och oj så glada vi blev! 🥰????🏽
Man får hoppas det håller hela vägen denna gång. 🙏🏽🌈➕
Hoppas provsvaren ska hjälpa er med de sista pusselbitarna 🙏❤️
HOPPas det trillar in ännu fler nu kommande veckan♥️
Min ÄL har äntligen trillat ner, bara 2-3 dagar senare än vanligt 😅 Hoppas att det är pga mognat på riktigt bra, men det återstår att se. Vi har iallafall myst 6 gånger sedan förra söndagen så nog finns det med material för ägget att välja på 😂 Började bli lite stressad över att ÄLen inte skulle, men så igår dippade den under 36 och då vet jag att den kommer. Samt idag är ÄL-testen tydligt positiva. Så nu blir BIM kanske mer den 22, så slipper få mensen mitt under midsommarfirandet när vi är borta (om det nu inte blir ett plus, men är vagt positiv)
Sen har jag nu har jag fått svar på några av blodproven😎
Verkar som att 42s är utanför referens enligt vissa och kan vara bidragande faktorer till missfall. Men verkar vara lätt löst med lite acetylsalicylsyra😊 Vi får ser om jag får någon återkoppling från läkaren.

sorry får långt inlägg 😅😅
Vad tror ni om detta? Det är en liiiten skugga som fångar mitt öga. Ser nån av er?🙈
Rädd att jag inbillar mig. Är bara ÄL+8 enl. NC, men kunde inte hålla mig.

Mitt supersvaga test igår verkar kanske vara nåt för dagens test visar ett tydligare streck. Fortfarande svagt förstås, bara ÄL+9 idag men jag tror att det är något på gång 😭👏🏻
Får hoppas det fortsätter åt rätt håll nu. Hade varit magiskt om regnbågen är påväg 🙏🏻🌈????
Grattis till starkare plus Enlitentill, vet känslan när man känner att det går åt rätt håll, längtar dit själv nu 😅