BIM juni 2025
Jag hade säkert reagerat likadant med mina hypokondriska ådror 🙃 Hehe ja kul att veta könet tidigt med ☺️
Japp kollade där igår med, vet ju exakt när jag hade ÄL ☺️
Men nu tror jag att jag ändå kommer få missfall, igen. Känner min kropp för väl.. tempen ser ut precis som när det började gå south i höstas när jag klarade mig till 5+6. Går ju ändå på progesteron så att tempen ska vara nere på 37,63 är inte bra.. samt brösten ömmar knappt idag. Så typiskt när man fixat med blodprov och berättat för min andra kollega.
Ni som plussat- Håll koll på mottagningarna som gör ultraljud om ni inte hittat tider. Jag var inne och kollade ifall om att och nu fanns en tid redan nästa vecka 🥹 De gör från 8+0 och jag skulle vara 7+6 den dagen så fick skriva mensen en dag tidigare 🙈
Vad kul att det ser ljust ut hittills! Låter ju riktigt bökigt att det är så få tider håller tummarna att det löser sig bra
jag undvek att kolla temp-appen några dagar men är nu på bim +1 utan mens. Kollade tillbaka och tempen verkar ha gått upp senaste dagarna. Planerar att ta ett test ikväll eller imorgon bitti. Spännande och superläskig!
Tycker det är lite fult att göra sådär men förstår oron som kan finnas.
Ja lite så ♥️
Nu hade mitt HCG kommit in från imorse, 4728. Jätte svårt att veta om det bra eller inte, utan vi får se vad det visar på torsdag eftermiddag. Är det kring 8000 så går det rätt uppåt och mina symptombortfall beror på något annat ♥️
medianvärdet på betabase i åldersspannet 30-35 är iallafall 1900, så på sätt postivt ☺️ men högsta siffran 19000. Är 21 DPO

Jamen verkligen 🥹
men varför mår jag så bra då?! Förstår inte 😂♥️
nåväl! kanske faktiskt struntar i att tempa imorgon och bara försöker njuta så länge det varar ♥️
Stort grattis 🥳❤️ Vilken månad 🥹
Tog testet nu på kvällen. Supertydligt + 
1/6 becky ➕
1-2/6 Monki19 ➖
6/6 Valentines ➕
8/6 studerande +
8/6 Majsipajsi ➖
8/6 Flowwer ➖
9/6 Enlitentill ➕️
9/6 Haringenfantasinuheller
11/6 Vallmo93 ➖
11/6 Annpor ➖
11/6 Ardna ➕
12/6 Nanathalie
12/6 Sarasi ➖
13/6 A-Ö ➕
13/6 litentott
13/6 Rhea
14/6 Amanda
14/6 lamaja➕
15/6 Lorem ➕
16/6 Saltakatten ➕
16/6 ungmo98 ➕
18/6 Bellis9207 ➖
19/6 Önskan97➕
19/6 Elisand ➖
21/6 syren93
21/6 tredje
22/6 Juniverse
22/6 Siripiri ➕️
22/6 Mothertotwo ➖
24/6 Valkyrian ➖
24/6 Loviisa92 ➖
25/6 elliibelli ➖
25/6 Hoppaspåtur ➕️
26/6 lillrömpa ➖
26/6 lillablommanivinden
28/6 Tjej90sve
29/6 Hoppaspånr1
30/6 Monki19 ➕
30/6 Hoppas ➕
Bästa ni!!♥️
det fanns en lite gulesäck i livmodern🥹 MEN den satt på en bula, som hon inte visste vad det var.. men som jag nu lyckats googla mig fram till och tror det är en chorionic bump.. Vilken såklart kan öka risken för MF 😩 men finns inte tillräckligt med studier på de, så ska försöka vara positiv ♥️ Sen hoppar jag nog VULet i Sthlm och satsar på det i Lund istället som är den 14🥰
Sen mina smärtor kan vara för att jag i vanliga fall har problem med mens och äl-smärtor så är antagligen mina nerver på högspänn av irritation trodde läkaren. Så ska börja ta en Alvedon innan jag lägger mig för att få sova i fred 🙏🏼 Läste även att man är extra smärtkänslig på natten, så inte konstigt att jag vaknar.
Min temp totalkraschade idag, alltså sjukaste kraschen ever. Ingen graviditet för mig denna cykel.
Tror vi kommer ta en paus från detta någon månad eller två för att låta kropp och sinne vila 💔
Önskar er alla lycka till! Och grattis igen till er som väntar februaribebisar❤️ kram