BIM juni 2025
Min temp höjdes idag så sannolikt skedde ÄL igår och värken är borta, skönt 😅 Bara vänta och hålla tummarna nu även för mig att det tar sig denna gång 🙏🏻
Min temp höjdes idag så sannolikt skedde ÄL igår och värken är borta, skönt 😅 Bara vänta och hålla tummarna nu även för mig att det tar sig denna gång 🙏🏻
Ni som tempar, vad använder ni för termometer? Ser flera skriva två decimaler nämligen och min har bara en.
Hur tolkar vi detta?😂 äl+12, taget seeeeent vid 21:30 haha
Är nästan helt säker på att jag hade ÄL runt tis/onsdag, och igår vaknade jag upp jätte sjuk 🤧 känns som hela kroppen lagt av nu med denna cykel för det, tror ni det påverkas? eller är det jag som är helt hysterisk i vanlig ordning 😅

Det är minst sagt spännande här idag! Jag får skuggor på babyplan hela tiden 🙈 men ändå inte så att jag kan säga att det är ➕ ett abblo från i morse har också torkat med en linje.
Är inte säkert att det syns med fl bildkvalitet men testar. Kanske någon som vill se 👀
Någon här med flera barn som gör att ens ?mys? försvåras? idag tänkte vi ha men då kom äldsta barnet hem med massa kompisar och yngsta hade också en kompis här. När dem sticker iväg till kompisar så har man ju mer tid eller när dem är utomhus. Mina barn är lite äldre och kan vara själva. Det har dock bara regnat här idag.
Tur så hade jag inget + på ägglossningstickan iaf :P
Några tips hur man ens ibland får tid/ork att få till det? :)
Grattis till era plus 🥳💕🌸 Bästa känslan, njuuut.
Nu är jag riktigt förvånad men jag plussade idag 😱😄
Vi hade ju sex typ 6 dagar innan ägglossningen. Jag har druckit alldeles för mycket koffein, löptränat mycket och vi drack alkohol igår för trodde inte alls att det fanns någon chans att jag var gravid.
Men ville ändå testa idag för har haft väldigt ont i brösten i tre dagar, men trodde ju det berodde på mensen.
Hoppas jag inte får missfall nu när jag skött mig så dåligt denna månad.
Den här månaden har jag testat munkpeppar och jag verkar få ägglossning tidigare än vanligt🥳 Har en oregelbunden cykel och får ägglossning mellan dag 22-34, men den här månaden har jag fått ägglossningsflytningar redan dag 10. Så jag hoppas att den kommer om några dagar🤞🏻
Min ägglossning lyser med sin frånvaro, så jobbigt, är på dag 23 i cykeln.. så hoppas verkligen äl testet ger utslag snart, förra månad gav de utslag på 22, så den är förmodligen lite sen, hade bara hoppats denna cykel skulle varit lite kortare 😒