BIM juni 2025
Extremt ömma bröst och nu även lite illamående. 9 dagar efter ägglossning imorgon, min mens kommer alltid dag 10-11. Har alltid extremt ömma bröst innan mens så känns exakt som att det är det som är på gång. Känner dock inte igen illamåendet. Är det någon här som haft exakt samma symtom som innan mens - men det visade sig att ni var gravida istället? Försöker få lite hopp bara antar jag. ❤️?????
Tog Progesteronprov idag också men blir inte klok på vad som är bra eller dåligt där heller i referens. Känner mig uppgiven över hela bli gravid situationen.
Visst hade det varit skönt ifall symtomen skilde sig markant åt, så man inte behövde fundera och analysera sina symtom varje månad och kunde veta utan test att man var gravid.
Jag tycker känslan i brösten varit annorlunda denna månad, inte extremt ömma som dina, men bröstvårtorna gör ont och haft en känsla jag inte kan beskriva. Men det kan ju också bara vara överanslyserande från min sida för att jag hoppas. Kanske testar imorgon eller så fortsätter jag vänta och ser om mensen kommer om några dagar.