• Siripiri

BIM juni 2025

Syren93 skrev 2025-06-18 08:19:58 följande:
    Men wow! Kanske därför inga spottings denna månaden! 😁
    Jag har också läst på om det här med progesteron, och försöker få tag på gynekolog som kan hjälpa mig, men verkar inte lätt där jag bor! Bara privata som inte tar nya patienter... 

Jag har b vitamin, q10, magnesium, d-vitamin, folsyra.. men ingen effekt än! 

Vilken dos på q10? Och kör du på ubikinon eller ubikinol? 😊
    vilken sorts magnesium?

Skulle också lägga till c-vitamin, billigast är att köpa askorbinsyra från kryddhyllan och ha i en skvätt juice på morgonen och dricka med sugrör (för att spara på tänderna pga surt). Även zink på kvällen tillsammans med magnesiumglycinat ☺️ 

• Siripiri
    Junieverse skrev 2025-06-18 08:27:43 följande:

Testade negativt på digital tidigt CB BIM -4 eller ÄL+12  lite beroende på hur man räknar, känner mig helt nedslagen 😔. Detta var tredje försöket efter min operation för X och nu kommer jag fylla 36 innan nästa cykel, hopplösheten tränger på och stress.

Vågar man ta ett glas på midsommar nu när man testade negativt?  Vi åker bort så vill helst slippa testa igen när vi är med andra och bortresta men tar med ett test jag kan ta på morgonen just in case. Mensen ska komma på söndag enl beräkningar 

Grattis till plussen ❤️

Känner med dig ♥️💔 börjar redan ställa in mig på att orka ta mig igenom IVF  

jag funderar själv på att slappna och bryta nykterheten i helgen 🌸
  • Siripiri
    Junieverse skrev 2025-06-18 12:33:10 följande:
    usch det är så jäkla tufft alltså?Jag har fått bokad tid till uppstartsmöte för fertilitetsutredning efter sommaren i augusti iallafall så det är alltid nåt 😢 

visst gick du privat om jag minns rätt? tänker du göra Ivf privat också då? så himla dyrt känner jag så jag tänkte försöka via Landstinget först iallafall 

kram och pepp ❤️
    Ja somnade igår efter en stunds gråtande.. ingeting går vägen för mig och sambon just nu, det tär på förhållande och jag blir väldigt avståndstagande💔 
    Men va bra ♥️ 

Ja för fertilitetsutredningen! Om jag inte minns fel så sade hon vi skulle ha lite snabbare väg in till IVF eftersom vi påbörjat denna processen, gissar genom landstinget, men vet inte. Får se när hon hör av gällande proverna. Men får inte svar på kromosomtestet förens om 2-3 mån.. 

Kram♥️🌸
  • Siripiri
    Syren93 skrev 2025-06-18 13:06:32 följande:
    Tack för tips! Tar ubikinon 180mg x2 och magnesium 120 mg(holistic). Zink har jag hemma, så det kan jag börja ta! :) 
    Amen det är bra!  🙏🏼 Man kan ta upp till 600mg ubikinon ☺️ 
  • Siripiri
    Elisand skrev 2025-06-18 16:30:20 följande:

Fick mens nu på eftermiddagen. Brukar alltid få på natten eller tidig morgon, men.. 

1/6 becky ➕
    1-2/6 Monki19 ➖
    6/6 Valentines ➕
    8/6 studerande +
    8/6 Majsipajsi ➖
    8/6 Flowwer ➖
    9/6 Enlitentill ➕️
    9/6 Haringenfantasinuheller
    11/6 Vallmo93 ➖
    11/6 Annpor ➖ 
    11/6 Ardna ➕
    12/6 Nanathalie
    12/6 Sarasi ➖
    13/6 A-Ö ➕
    13/6 litentott
    13/6 Rhea
    14/6 Amanda 
    14/6 lamaja➕
    15/6 Lorem ➕
    16/6 Saltakatten ➕
    16/6 ungmo98  ➕
    18/6 Bellis9207 ➖
    19/6 Önskan97
    19/6 Elisand ➖ 
    21/6 syren93
    21/6 tredje
    22/6 Juniverse
    22/6 Siripiri ➖
    22/6 Mothertotwo
    24/6 Valkyrian ➖
    25/6 elliibelli
    26/6 lillrömpa
    28/6 Tjej90sve
    29/6 Hoppaspånr1
    30/6 Monki19

Va tråkigt :( ♥️♥️ 
  • Siripiri
    Anonym (Önskan97) skrev 2025-06-19 13:23:52 följande:

Vågade till slut testa med digitalt. Det verkar vara något 🥹😲 så chockad om det faktiskt är vår tur nu men ropar inte hej än, får avvakta och se vad som händer under helgen!

Sambon åkte iväg till släkt för midsommarfirande igår så ses inte förens söndag. Vi pratade för några veckor sedan om att ?tänk om det skulle vara månaden din mens inte kommer och vi inte kan testa ihop?. Brukar alltid fira tillsammans också. Även om jag hade behövt hans stöd så känner jag inte att jag vill berätta det för honom över telefon, så kommer försöka vänta tills vi ses🙈 Det svåraste nu är midsommar och alkohol, har fått lite tips här ovan hur jag kan dölja att jag inte dricker😂 överväger att berätta för lillasyster så hon kanske kan hjälpa mig. Just denna månad berättade vi också för mina föräldrar att vi försökt drygt ett halvår så de har nog ögon öppna 
    Grattis 😍♥️ 

om du skulle få dig lite är det inte hela världen heller även om det känns illa! ♥️ Är nog ingen dum idé att berätta för systern 😁 Kanske slutar med att hon blir riktigt kalas 😂 

Jag har inte druckit något i sällskap sen förra sommaren, samt folk vet ju om mitt X och att vi vill ha barn så det är skönt att kunna säga nej utan påtryckningar 🙏🏼 
  • Siripiri
    Anonym (Tredje) skrev 2025-06-21 08:06:46 följande:
    Bim idag. Brukar komma på morgonen direkt när jag stiger upp.
    Tog ett test imorse "ifall att" jag är en sän som skulle kunna få en överraskning.
    Vet ärligt inte vad jag ska tänka. Slängde urinet med engång efter jag tagit stickan. 
    Får detta resultat och jag tror det är ngt fel på testbatchen el ngt. 

Tagit något nytt test? 😃 
  • Siripiri

Jag är så förvånad😳 
    Är 12 DPO och igår började min bröst ömma och idag ännu lite mer, nästan sticker i dem ibland så tog ett test innan lunch efter vi kommit hem från midsommarfirande. Trodde verkligen inte att skulle bli ett plus för i övrigt haft noll symptom förutom att tempen legat uppe kring samma, inte antecknat något de senaste dagarna. Väldigt svagt så kan lika bra bli ännu ett kemiskt, men ändå glad♥️ får man upp hoppet lite. 

• Siripiri
    mothertotwo skrev 2025-06-22 13:57:53 följande:
    Nämen titta, kan förstå varför du blir chockad.😍😍 Det sägs när man minst anar det hihi. Hoppas nu det håller i sig och att det stannar för dig🤞 Grattis🥰
    Ja 🥹 men det kanske är positivt att det inte är som det vart innan 🙏🏼♥️ 
    Tack 🥰 

Här har du några cyklar som ej slutat i graviditet och hur dem sett ut på slutet: 
  • Siripiri
    Anonym (Ardna) skrev 2025-06-22 14:25:04 följande:
    Omg grattis! Bekymra dig inte om styrkan, de kan vara svaga i början 🥰 Är du mycket nojig kan jag rekommendera testmottagningen hcg test så slipper man noja över linjer och få det svart på vitt ❤️
    Tack🥰 

Ja beroende på hur det beter sig kommande veckan får det nog blir de ♥️ sen pga mitt X kommer jag för ett tidigt VUL med Så man ser att det sitter på rätt ställe! 🙏🏼 men det känns långt borta för tillfället 😅 En dag i taget♥️ 
Svar på tråden BIM juni 2025