• Anonym (Krantz)

Dåliga killar

Vet inte om jag har otur eller om det är såhär man brukar ha sex
    Men har legat med några killar och tycker inte det har varit fantastiskt med någon. Mycket beror på att fokuset för dem verkar vara att få upp den så de få in den i mig och då är förspelet rätt kort så det har hänt att jag inte hunnit bli så våt. De har smekt mig lite grann och rört mig men inte alls länge och ibland inte på ett skönt sätt och sedan viljat komma in i mig. De vill gärna bli runkade eller avsugna för att få upp den där allt fokus handlar om att ha den hård. Men ingen tanke på om jag är våt samtidigt.  Sedan kommer någon snabbt när den fått in den och då är det typ klart för han vill sova. Då har inte jag fått ut det jag vill. Dessutom säger man hur man vill ha det men de lyssnar inte och gör samma sak igen. Känner mig nu halvt sugen på att ha sex med någon ny om jag lär känna någon, är singel nu. Är det såhär man har sex för isåfall kan jag likagärna onanera ensam

Jag hade gärna velat ha längre förspel där det även är fokus på att jag är våt

• Svar på tråden Dåliga killar
  • Anonym (Krantz)
    Blåvitt skrev 2025-05-08 11:17:00 följande:

Jag tycker att man är klar efter att man har kommit. När jag har tömt i eller på henne så brukar jag avsluta och göra något annat.

Tjejen får fixa sin orgasm själv

Låter verkligen egoistiskt. Du är precis en sådant tydligt exempel på en kille man blir besviken på av sexet
  • Blåvitt
    molly50 skrev 2025-05-08 15:29:28 följande:
    Hon kanske är oerfaren och behöver lite tips och råd. 
    Att då får höra att man bara är slapp och lat och får räkna ut saken själv gör ju knappast saken bättre.
    Och att ligga med en kille som bara tänker på sin egen njutning är sjukt avtändande och osexigt och får inte en tjej att vilja ge något tillbaka.
    Kan vi skicka pm till varandra?
  • Blåvitt
    Anonym (Krantz) skrev 2025-05-08 16:42:54 följande:
    Låter verkligen egoistiskt. Du är precis en sådant tydligt exempel på en kille man blir besviken på av sexet
    Kanske men det är ju mitt behov som är det viktiga 
  • Anonym (Tråkigt men)
    persikofjaril skrev 2025-05-07 20:48:11 följande:
    Det blir ju bättre sex om båda anstränger sig att ge varandra njutning. Visst, man kan inte tvinga någon, men då blir det kanske inte värt det att ha sex med den personen igen. 
    Ja såklart men det gör inte det automatiskt politiskt korrekt att man får kalla någon "dålig" om någon person inte ger något sexuellt till någon annan person. 
  • jontebula

Du som tjej har ju också ett ansvar, killen kan knappast få hela skulden och du förväntar dig vad ? kom igen

• Anonym (*)
    Blåvitt skrev 2025-05-08 17:12:05 följande:
    Så där resonerar våldtäktsmän. Vidrigt minst sagt.
  • Anonym (fdPåJakt)
    Blåvitt skrev 2025-05-08 17:12:05 följande:
    För en bra älskare, är det det motsatta som gäller. Det gäller för TS att sålla för att inte behöva sexa med egon.
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (*)
    Jockehockey skrev 2025-05-09 15:00:01 följande:
    Det är mannen som bestämmer hur man ska ha det
    Knappast. Men jag förstår att man tror detta om man är fast i sin egen lilla incelbubbla.
    Jockehockey skrev 2025-05-09 14:59:13 följande:
    Det är stor skillnad att man inte vill göra jobbet för tjejens njutning ich att vara våldtäktsman.

Jag själv slutar så fort jag har kommit. Det är ju det som är det viktiga

Jo, för då utnyttjar man en annan människa som knappast ville detta från början. Och tänker bara på sina egna behov. Psykopater tänker på det sättet. 

Sen tror jag inte ett dugg på att du ens får nåt. Du för ett typiskt incelresonemang, likt det flesta män på det här forumet.

Svar på tråden Dåliga killar