• Anonym (Krantz)

Dåliga killar

Vet inte om jag har otur eller om det är såhär man brukar ha sex
    Men har legat med några killar och tycker inte det har varit fantastiskt med någon. Mycket beror på att fokuset för dem verkar vara att få upp den så de få in den i mig och då är förspelet rätt kort så det har hänt att jag inte hunnit bli så våt. De har smekt mig lite grann och rört mig men inte alls länge och ibland inte på ett skönt sätt och sedan viljat komma in i mig. De vill gärna bli runkade eller avsugna för att få upp den där allt fokus handlar om att ha den hård. Men ingen tanke på om jag är våt samtidigt.  Sedan kommer någon snabbt när den fått in den och då är det typ klart för han vill sova. Då har inte jag fått ut det jag vill. Dessutom säger man hur man vill ha det men de lyssnar inte och gör samma sak igen. Känner mig nu halvt sugen på att ha sex med någon ny om jag lär känna någon, är singel nu. Är det såhär man har sex för isåfall kan jag likagärna onanera ensam

Jag hade gärna velat ha längre förspel där det även är fokus på att jag är våt

• Svar på tråden Dåliga killar
  • Anonym (Man2)
    Anonym (Krantz) skrev 2025-05-07 18:47:55 följande:
    Har haft två gånger med en jag dejtade men kände mig inte tänd på honom mer efter andra gången då allt går så snabbt att jag inte kommer i stämning. Kan tänka mig att han är mer intresserad av mig
    Hur gammal är du? Låter som dur ganska ung, när jag debuterade var sexet nog ungefär som du beskrev förutom att jag aldrig hade vågat be om en avsugning. För min del handlade det absolut inte om att jag inte brydde mig om hur tjejen jag var med njöt eller ej. Jag visste inte bättre och trodde det räckte med in och ut den korta tiden det varade. Med tiden lärde jag mig så klart.

Nu har ju du berättat hur du vill ha det och lyssnar han inte så är det nog tyvärr så att det inte verkar så viktigt för honom. Men nog tror jag att dom flesta tycker det är jätteviktigt att båda har det bra.

Känner du att du vill ge killen en chans tycker jag du ska prata med honom. Annars dyker det säkert upp någon som är bättre på att läsa av och lyssna i framtiden.
  • Anonym (Jo..)

Jag försöker bli bättre på förspel du har all rätt att få bli våt. Diskutera med din framtida älskare det hjälper ni tjejer säger inte till heller så lätt att glömma

• Anonym (Men snälla...?)
    Anonym (Jo..) skrev 2025-05-08 02:49:00 följande:

Jag försöker bli bättre på förspel du har all rätt att få bli våt. Diskutera med din framtida älskare det hjälper ni tjejer säger inte till heller så lätt att glömma

Glömma? Nåt som sker varje vecka?

Glömmer du borsta tänderna också om inte morsan ringer och säger åt dig det?
  • Anonym (fdPåJakt)
    Anonym (Krantz) skrev 2025-05-07 18:51:09 följande:
    Ja det verkar viktigt att låta det ta tid

kommer vara mer selektiv då dessa dåliga sex får mig avtänd på sex. Vill gärna veta hur det ska gå till lite innan så det inte blir en besvikelse 
    Prata och kommunicera om sex med ev tilltänkt partner. Berätta om att du söker en man som gillar och tänder på långa förspel.

För mig och min kvinna börjar det ibland långt innan vi hamnar i säng, med antydningar under dagen på olika sätt; väl valda ord, smekningar och förväntan. När det väl är dags är hon ofta redan så tänd så att jag får hålla henne tillbaka för att leka med henne innan det är dags för huvudakten.

Jag tror att du får vara lite beredd på att du inte hittar rätt direkt i ditt sökande.
  • Blåvitt

Jag tycker att man är klar efter att man har kommit. När jag har tömt i eller på henne så brukar jag avsluta och göra något annat.

Tjejen får fixa sin orgasm själv

• Anonym (Husfrun)
    Blåvitt skrev 2025-05-08 11:17:00 följande:

Jag tycker att man är klar efter att man har kommit. När jag har tömt i eller på henne så brukar jag avsluta och göra något annat.

Tjejen får fixa sin orgasm själv

Ett praktexempel på män att undvika? 

Jag har tänkt i samma bana som Rune, om du tänder på lite äldre killar så har dom ofta en annan erfarenhet men det finns ju aldrig några garantier. 

Min man är då det tredje exemplet på
    någon som verkligen värdesätter kvinnans njutning men han ör ju också upptagen redan

• Anonym (Huldran)
    Anonym (Rune) skrev 2025-05-07 17:31:58 följande:

Du kanske skulle testa med en äldre partner, någon över 40 som är erfaren i sängen. Det där låter som osnutna småkillar.

Tyvärr har nog mannens ålder inte så stor betydelse. Inte heller erfarenheten. Det är situationen och lusten som avgör.

Förspelet börjar långt innan man hamnar i sängen. Det handlar om känslan som personerna förmedlar till varandra. Att vara tänd på ett kommande möte med personen är början av förspelet.  När man känner pirret när man sedan möts och vad som händer resten av tiden innan man hamnar i sängen är del av förspelet. 

Det är väldigt få kvinnor och även män som klarar av att ge varandra njutning utan förspel.

Det är tyvärr så att många är färgade av porrens pang på rödbetan mentalitet. Problemet är att det är inte så vi människor fungerar.
  • exandthecity

Ett tips kan vara att bara ligga med FL-män, för här är alla män guds gåva till kvinnorna när det gäller hänsyn och lyhördhet för kvinnans behov i och utanför sänghalmen (utom kanske Blåvitt här ovan då). Särskilt i trådarna om sexlösa äktenskap.

• Anonym (Micke)
    Anonym (Krantz) skrev 2025-05-07 18:52:24 följande:
    Vad tycker du man ska ta och göra för egna initiativ 
    Det är upp till dej att räkna ut.

Männen är inte ansvarig för din orgasm, du måste själv ta vad du behöver för
    att komma dit och inte förvänta dej att någon annan skall räkna ut vad du 
    tycker om. Du resonerar som en fjortis.  Osexigt som fan. 
  • molly50
    Anonym (Micke) skrev 2025-05-08 14:57:14 följande:
    Det är upp till dej att räkna ut.

Männen är inte ansvarig för din orgasm, du måste själv ta vad du behöver för
    att komma dit och inte förvänta dej att någon annan skall räkna ut vad du 
    tycker om. Du resonerar som en fjortis.  Osexigt som fan. 
    Hon kanske är oerfaren och behöver lite tips och råd. 
    Att då får höra att man bara är slapp och lat och får räkna ut saken själv gör ju knappast saken bättre.
    Och att ligga med en kille som bara tänker på sin egen njutning är sjukt avtändande och osexigt och får inte en tjej att vilja ge något tillbaka.
Svar på tråden Dåliga killar