Han kräver faderskapstest
Hade min Sambo krävt faderskapsutredning av mig hade jag svarat ? du har rätt, du är inte pappan till barnet?
och sen registrerat barnet som fader okänd och lämnat mannen.
Hade min Sambo krävt faderskapsutredning av mig hade jag svarat ? du har rätt, du är inte pappan till barnet?
och sen registrerat barnet som fader okänd och lämnat mannen.
Det är verkligen synd om dig.
Det måste vara tufft att kvinnor inte kan vara trogna mot dig att du måste sprida ditt kvinnohat.
Men vet du en sak ?
Majoriteten av alla män och kvinnor är inte miserabla och har en fin relation med Respekt och lojalitet till varandra!
Vi ska inte drabbas med överförmynderi och misstro när vi skapar familj bara för att miserabla personer inte kan få vettiga relationer!
Jobba på dig själv istället för att sprida din bitterhet till oskyldiga nybildade familjer.
ingen hindrar dig från att göra dna test på ditt du är osäker, men låt oss andra vara ifred!
Vilka pappor pratar du om ?
Majoriteten av männen skulle inte ifrågasätta sin fru/ sambo det är bara några få som dig och dina likasinnade.
Många av männen skulle känna sig kränkta av att såna som dig ifrågasätter lojaliteten hos deras fruar.
Detta handlar inte om att pappor utan att få miserabla men tror att dom ska tvinga resterande befolkning till överförmynderi som dom inte har bett om bara för att deras ego och osäkerhet ska stärkas.