• Hermis123

Han kräver faderskapstest

Hade min Sambo krävt faderskapsutredning av mig hade jag svarat ? du har rätt, du är inte pappan till barnet?
    och sen registrerat barnet som fader okänd och lämnat mannen.

• Hermis123
    Anonym (Ulf) skrev 2025-05-11 07:04:54 följande:
    Du verkar vara en enkel prick att vara med. Jag tänker att din eventuella partner, men även TS, borde vara glada att slippa detta oproportionella känslosvammel. Det är lika bra att det tar slut direkt, eftersom förhållandet har föga förutsättningar att hålla i längden ändå med detta kantiga synsätt.

Det är ett agerande som är mer likt en hormonstinn tonåring än en myndig stabil vuxen person.
    Tyck det!
    Men en man ska respektera mig och börjar han svamla om dna test visar han på att han inte vill vara pappa och därför kommer jag låta honom slippa både pappa rollen och mig!
  • Hermis123
    Tow2Mater skrev 2025-05-11 14:41:21 följande:
     Ytterligare en orsak att det borde vara obligatoriskt med fastställande av faderskap på genetisk väg FÖR BARNETS SKULL. De kränkta kvinnorna borde inte kunna styra allt enligt deras premisser och nycker. Först bestämma det blir inget test, och sedan om det tas upp ska hon bestämma att barnet ska tas ifrån pappan med allt vad det innebär för både pappa och barn. Ni borde faktist bötfällas.

Det är verkligen synd om dig.
    Det måste vara tufft att kvinnor inte kan vara trogna mot dig att du måste sprida ditt kvinnohat.
    Men vet du en sak ? 
    Majoriteten av alla män och kvinnor är inte miserabla och har en fin relation med Respekt och lojalitet till varandra!
    Vi ska inte drabbas med överförmynderi och misstro när vi skapar familj bara för att miserabla personer inte kan få vettiga relationer!
    Jobba på dig själv istället för att sprida din bitterhet till oskyldiga nybildade familjer.
    ingen hindrar dig från att göra dna test på ditt du är osäker, men låt oss andra vara ifred!

• Hermis123
    Tow2Mater skrev 2025-05-11 15:01:57 följande:
    Att vilja pappor ska ha samma rättigheter som mammor är enligt dig hat. Du vill mammor ska ha en större makt.

Jag vill maktbalansen ska vara lika.

Vilka pappor pratar du om ? 

Majoriteten av männen skulle inte ifrågasätta sin fru/ sambo det  är bara några  få som dig och dina likasinnade.
    Många av männen skulle känna sig  kränkta av att såna som dig ifrågasätter lojaliteten hos deras fruar.
    Detta handlar inte om att pappor utan att få miserabla men tror att dom ska tvinga resterande befolkning till  överförmynderi som dom  inte har bett om bara för att deras ego och osäkerhet ska stärkas.

• Hermis123
    Tow2Mater skrev 2025-05-11 15:20:48 följande:
    Alla pappor, som borde ha laglig rättighet att få fastställt till 100% att barnet är deras precis som mammorna, och det utan att stå under mammornas makt och nycker. Det borde gynna alla med ett obligatoriskt DNA test vid födsel, eftersom barn faktist KAN bli förväxlade även idag.

Detta förmynderi med alla betalda föräldradagar och subventionerad barnomsorg, skolplikt, etc borde tas bort om vi ska diskutera förmynderi i sammanhanget. Staten kommer alltid att vara överförmyndare i allas liv.
    Alla pappor har redan laglig rätt att göra dna test, men majoriteten vill inte. Du kan inte tvinga på dom något dom inte vill  bara för att du är osäker i din manlighet, det är ditt problem.
    Staten har inga planer på att genomföra obligatorisk dna test bara för att några få miserabla män ska må  bra. Detta förslag kommer inte att genomföras för ni är en liten liten minoritet som ifrågasätter kvinnor  och barnfamiljer. Förutom familjeliv är det ingen som tar er på allvar.
Svar på tråden Han kräver faderskapstest