• Anonym (Arg)

Han kräver faderskapstest

Tecum skrev 2025-05-11 15:00:38 följande:
    Men om han lyder dig och avstår, är allt frid och fröjd då? Han kommer att ha kvar sin misstanke och du är sur för att han inte litar på dig. Kan ni fortsätta i en sån relation? 
    Nej, han har redan förstört tilltron.
  • Anonym (Arg)
    Tow2Mater skrev 2025-05-11 15:36:50 följande:
    Du vet inte vad som hänt om du t ex sov. Eller var disstraherad av saker du inte minns idag.
    Distraherad var jag inte och du tror inte jag känner igen mina egna barn efter att ha stirrat på dem i flera timmar?
  • Anonym (Arg)
    OlleSQ skrev 2025-05-11 15:42:17 följande:

Jag ifrågasatte att det här var ett planerat barn vilket du har struntat i att svara på och nu visar det sig att du har fler barn sen innan och jag gissar på att det inte är den här mannen som är far till de barnen, stämmer det?

Vad har det med saken att göra? Barnet var lika planerat av oss båda.
  • Anonym (Arg)
    Tecum skrev 2025-05-11 15:48:41 följande:
    Det framgår inte heller vilken grund maken har för sina misstankar.
    Jag har sagt gång på gång att det inte finns någon.
  • Anonym (Arg)
    Elina19 skrev 2025-05-11 15:52:12 följande:
    Rövhålsbeteende är det väl inte? Man kan väl förstå honom också att han vill vara 100%säker
    Du tycker att det är fullt rimligt att anklaga sin partner för otrohet?
  • Anonym (Arg)
    Elina19 skrev 2025-05-11 16:43:36 följande:
    Han vill bara vara helt säker. Tror inte han tycker det är roligt och han vill förmodligen inte komma med en anklagan. Ta det bara som han vill vara säker och inte som en anklagan
    Det ÄR en anklagan, jag är inte jungfru Maria liksom.
  • Anonym (Arg)
    Elina19 skrev 2025-05-11 17:02:08 följande:
    Klart du inte är! Men av någon anledning så är han osäker kanske bara på sig själv egentligen. Tycker inte man behöver ta så personligt över det utan han kanske mer blir fundersam om du inte vill ge honom det svaret. 
    Osäker på sig själv? Hur kan man INTE ta det personligt när innebörden betyder att jag måste ha legat med någon annan? Som jag sagt, han är fri att testa på korsan och tvärsan om han vill, men det är han som förstört familjen med det här.
  • Anonym (Arg)
    Anonym (Ulf) skrev 2025-05-11 17:39:56 följande:
    Hur många barn/pappor har du? Du verkar undvika denna fråga? Kan du tänka ut något skäl till att din partner vill ha detta på papper?

Min gissning är att vi skulle få en annan vinkel på detta om vi fick hans bild av situationen. 
    För att det är helt irrelevant. Nej det finns inga skäl till att han ska tro något sånt.
  • Anonym (Arg)
    OlleSQ skrev 2025-05-11 17:49:51 följande:

Uppriktigt sagt så framstår det inte som att det var planerat och att du har tidigare barn som uppenbarligen inte är med den här mannen samt ditt oförsonliga resonerande gör dig inte trovärdig.

Anonym (Arg) skrev 2025-05-11 16:48:40 följande:
    Det ÄR en anklagan, jag är inte jungfru Maria liksom.

Du missar helt hur det kan uppfattas som...

Jaja, jag hoppas att du nånstans ser ditt barns bästa i det här och inte är så ego irl som du framstår som här.

Vad i hela världen spelar det för roll om jag har barn med någon annan innan? Jag har sagt att barnet var lika mycket planerat av oss båda.
  • Anonym (Arg)
    Tecum skrev 2025-05-11 18:22:34 följande:
    Ja det har du sagt, men varför skulle han då vara osäker? Det måste ju ha hänt något som får honom att riskera relationen, även om DU anser att det inte finns något skäl.
    Jag har inte gjort något för att ge honom skäl till osäkerhet.
Svar på tråden Han kräver faderskapstest