• Anonym (Jvx)

Han kräver faderskapstest

Anonym (Förstår er båda) skrev 2025-05-22 09:43:41 följande:
    Och var får du detta ifrån?
    Eller det är bara din personliga åsikt om kvinnor?

(Från en alltid trogen kvinna som utsatts för otrohet från motsatta könet)

Mina åsikter kommer också från en som alltid varit trogrn men utsatt för flera otrogna män. 

Jag tycker ändå att det här är bara en fråga som jag kan fatta att han vill ställa?

Han säger ju inte DU HAR VARIT OTROGEN. han vill bara ha en bekräftelse på att det ÄR hans. Han ska ju skriva på ett papper om ett för alltid - ansvar. Att hon säger att hon varit trogen kan väl vem som helst säga. Hemskt men det är ju så? Kolla på forumet, mängder med folk ligger ju runt och ljuger sina älskade i ansiktet 

• Anonym (Jvx)
    Anonym (Arg) skrev 2025-05-22 12:27:57 följande:
    Vad är det då? Om enda sättet barnet skulle kunna vara någon annans är otrohet, så vad är det om inte en anklagan?

Jag tycker du blrde se det mer från hans håll 

Anonym (Jvx) skrev 2025-05-22 12:29:02 följande:

Mina åsikter kommer också från en som alltid varit trogrn men utsatt för flera otrogna män. 

Jag tycker ändå att det här är bara en fråga som jag kan fatta att han vill ställa?

Han säger ju inte DU HAR VARIT OTROGEN. han vill bara ha en bekräftelse på att det ÄR hans. Han ska ju skriva på ett papper om ett för alltid - ansvar. Att hon säger att hon varit trogen kan väl vem som helst säga. Hemskt men det är ju så? Kolla på forumet, mängder med folk ligger ju runt och ljuger sina älskade i ansiktet 

• Anonym (Jvx)

Jag hade varit helt okej med frågan för jag vet att jag inte rört någon annan.

• Anonym (Jvx)
    Anonym (Arg) skrev 2025-05-22 12:29:53 följande:
    Jag har inte nekat honom att testa, men jag kommer inte ta honom tillbaka när han inser vilken idiot han är. Han förstörde familjen med det här, så nu får han leva med det valet.

Okej, jag tycker inte det är att förstöra utan binda ihop till en familj. Han ville vara säker på vad han skriver på. Ett livslångt ansvar. Det är inte ett husdjur. Även om det också är ansvar 

• Anonym (Jvx)
    Anonym (Arg) skrev 2025-05-22 12:31:14 följande:
    Jag vill inte leva med någon som inte litar på mig.

Nej okej. 

Men frågan är fortfarande hur ni egentligen har det? Varför litar han inte på dig? 

Förhållandet var kanske inte så bra ändå då. Bäst för er båda?

Vad säger killen? När du säger att du inte vill vara med honom mer 

• Anonym (Jvx)

Jag tror hans oro bottnar i något och det behöver du / ni se över.  Men nu har du ju redan dumpat honom så.

• Anonym (Jvx)
    Anonym (Smidaren) skrev 2025-05-22 16:08:43 följande:
    Nä, men lokalbefolkning i Thailand där säger dom såklart den absoluta sanningen om svenska män, eller hur?
    Men det hör inte hit för ts har väl inte varit med en från thailand eller . 
  • Anonym (Jvx)
    Anonym (H) skrev 2025-05-22 16:39:28 följande:
    Men vad engelskor och svenskor påstås göra hör hit tänker du.
    Anonym (H) skrev 2025-05-22 16:39:28 följande:
    Men vad engelskor och svenskor påstås göra hör hit tänker du.

Nej inte det heller 
  • Anonym (Jvx)
    Anonym (Emma) skrev 2025-05-22 17:04:17 följande:

Har ni någon kontakt alls nu eller är det helt tyst från hans sida? Tänker han att du vill ta honom tillbaka när det visar sig att barnet är hans eller har han insett att allt är förstört?

Vad säger hans släkt om hans resonemang?

Ta honom tillbaka? Det är ju hon som inte vill vara med honom alls nu. Det är hon som dumpar. 
  • Anonym (Jvx)

kommer hon och vill ha honom tillbaka sen blrde väl Han fundera 

• Anonym (Jvx)
    Anonym (H) skrev 2025-05-22 17:16:16 följande:
    Förstår henne och hon är nog inte intresserad av att ta tillbaka honom.
    Ingen verkar tänka på honom här. Och hans oro.
  • Anonym (Jvx)
    Anonym (osmart) skrev 2025-05-22 17:38:56 följande:
    Fast det kommer ju bli ett test nu så då vet han säkert och behöver inte ha någon oro.
    Nej men hon är ju sur. Hon verkar ju inte kunna tänka sig in i hans situation 
  • Anonym (Jvx)
    Anonym (SL) skrev 2025-05-22 18:13:33 följande:
    Hon vill inte vara med någon som inte litar på henne. 

Han vill inte vara med henne, stötta henne under graviditeten eller ha med barnet att göra förrän testet är gjort. 

Hon har inte dumpat honom utan bara berättat om en viktig dealbreaker för henne i ett förhållanden (en aspekt som de flesta relationsexperter nog skulle hålla med om). Han har valt att lämna henne.
    Hon verkar dock inte vilja ta honom tillbaka.

Jaha? Har jag missat något i tråden då. Att han har lämnat henne. 

Fortfarande inte konstigt i mina ögon om det blir världens grej av detta. Hans oro för otrohet kanske inte heller har kommit utan anledning ? Vem vet vad de har för historia i den relationen? 

Man behlver ju inte alltid utgå från att killarna är svartsjuka idioter 

• Anonym (Jvx)

Om han lämnar henne och hon inte vill ha honom tillbaka (om han nu har velat det?) så var det kanske lika bra för båda? 

Han är otrygg och hon med 

Svar på tråden Han kräver faderskapstest