Han kräver faderskapstest
Det där låter helt sinnesrubbat, och att få barn med någon och ha sex med någon är två helt skilda saker för mig och högst troligt majoriteten av kvinnor.
Jag hade hellre levt helt barnlös än att föröka dåliga gener.
Okej, jag tycker inte det är att förstöra utan binda ihop till en familj. Han ville vara säker på vad han skriver på. Ett livslångt ansvar. Det är inte ett husdjur. Även om det också är ansvar
Nej okej.
Men frågan är fortfarande hur ni egentligen har det? Varför litar han inte på dig?
Förhållandet var kanske inte så bra ändå då. Bäst för er båda?
Vad säger killen? När du säger att du inte vill vara med honom mer
Jag tror hans oro bottnar i något och det behöver du / ni se över. Men nu har du ju redan dumpat honom så.
Men alltså kunde han inte bara ta ett hårstrå eller nåt sen och skicka in själv privat?
Har ni någon kontakt alls nu eller är det helt tyst från hans sida? Tänker han att du vill ta honom tillbaka när det visar sig att barnet är hans eller har han insett att allt är förstört?
Vad säger hans släkt om hans resonemang?
TS, jag har läst allt här och du beskriver tidigt i inläggen som er relation bra och detta kommer helt random.
Du blir sjukt defensiv på frågor om hur många barn och om det är olika pappor.
Lika så på fråga om HUR du kan bli gravid om du inte varit otrogen, det är simpelt. Vad han anser vad otrohet är kanske du inte håller med om.
En relation som ytligt verkar bra och att denna fråga från honom kommer i normala fall inte ut det blå. Han har hört sett något som fick han att fråga såklart. Så kan inte du vara ärlig med oss som skrivit här så blir det svårt för folk att guida dig.
Att sticka som du gjorde är ju precis det du beskriver i början att du inte ville..