Inlägg från: Kvittning |Visa alla inlägg
  • Kvittning

Är jag en dålig sambo?

Anonym (Man) skrev 2025-05-09 18:07:10 följande:

En sak till som gjorde mig ledsen var att vid vårat sista bråk så sa hon att hon inte ville ha barn med mig. Hon sa att jag alltid hittar på saker som ska ordnas innan allt är perfekt timing för mig. Så de har jag väl insett nu. Att de inte finns någon perfekt timing för barn. Men hon säger att de är försent och att hon inte orkar vänta på mig längre. Så någonting i mig inser att jag aldrig kommer få några biologiska barn. De känns som att jag under hela mitt liv har kämpat för att bli någon, men lyckas inte. Så jag jagar hela tiden, som jag letar efter mitt självförverklande

Kanske dags att se vad du har och bry dig om det istället för att jaga något i ett garage?

Såklart hon inte vill ha barn med en man som sätter henne och hennes nuvaranda barn absolut sist på prioriteringslistan.

Du säger att du jobbar på att ni ska ha det bra? Det är ju helt omöjligt att du gör det eftersom att ni omöjligt kan ha det bra om ni inte ses. 

Varför håller du dig borta för att hon säger att de inte har planerat något? Att de inte planerat något är ju samma sak som "vi har inga planer så all mölighet i världen att göra något med dig", planer innebär ju att du inte är lika efterlängtad. 

Om det är så att du faktiskt vill vara med den här kvinnan så låt bli att åka till garaget alls under några veckor och sedan åka dit i en vettig mängd, kanske 5 timmar i veckan totalt. 
Svar på tråden Är jag en dålig sambo?