• Lynx123

All nymodig påtvingad inkudering

Ser sällan reklam men samtidigt undrar.jag vad.det är himla farligt med att visa samkönade par eller par med olika hudfärg. Vad är problemet, liksom? 

• Lynx123
    Anonym (Funderar) skrev 2025-05-10 10:33:10 följande:
    Det skrev jag i ts. Kommentar #1 har samma tankar så läs gärna vad personen skrev.
    Okej, som svar på din fråga i ts: ignorera det.
  • Lynx123
    Anonym (qwerty) skrev 2025-05-10 18:37:56 följande:

Mån får ju inte säga annat än att mångkultur är fint och alla lika bla bla bla
    Men jag slutade shoppa på Åhléns efter att de hade en reklamserie med en familj som läser pippi långstrump på arabiska, något som inte ens säljs på Åhléns. Hade det varit så att Åhléns hade en bokhylla med svenska författare översatta på massa språk skulle jag förstå dem, men det var bara sådan typisk pk-inkludering och jag lessnade. 

Jo det får man här i Sverige - vi har yttrandefrihet.
  • Lynx123
    Anonym (qwerty) skrev 2025-05-10 22:52:18 följande:
    Nej får man inte, då blir man kallad RASIST. Så det är bara för medelsvensson att nicka och le.
    Du använde ordet får. Med yttrandefrihet menas att man FÅR säga vad man vill. Att det sedan kan komma konsekvenser för det man sagt är en annan fråga. Men FÅR, det får man.
  • Lynx123

Tror att du behöver fokusera på annat. Om det här är saker som stör dig så oerhört vill jag råda dig att stänga av tv:n och läsa en bok i stället.

Svar på tråden All nymodig påtvingad inkudering