• Anonym (b)

Jag gillar all form utav uppmärksamhet

Ja, även negativ. 
    Vad är detta för störning? 

mvh uppmärkshetshoran

• Svar på tråden Jag gillar all form utav uppmärksamhet
  • Anonym (Kratta)

Skäms aldrig för vem du är, hjälp finns! :)

• Anonym (b)
    Anonym (Kratta) skrev 2025-05-15 20:17:21 följande:

Det finns ju skillnad på det med.

En är ju lite mer att du får kommentarer som i ditt huvud grundar sig i att du var ?tuff och obrydd? som polarna skrattar lite åt men ändå glädjs av och en där man i princip hånas och förnedras av sina dunheter.

Så,

Tycker du lika mycket om att höra att du var ?helt jävla galen och gränslös? när du gjorde sjuka saker som att du var ?helt jävla efterbliven som ville fucka allt??

Och om du gillar båda så kan du beskriva hur dom båda känns. 

Negativ uppmärksamhet i den här benämningen handlar om att folk kan säga hemska saker om en och man gillar att dom ens tänker på en istället för att ta åt sig av kommentaren.

Därför jag frågar så mycket :) 

Gillar den första.

''Helt jävla galen och gränslös'', ja det är också okej.  För det är jag ju. 

''Helt jävla efterbliven...'', det kan jag tåla att höra. 
  • Anonym (Kratta)
    Anonym (b) skrev 2025-05-15 20:42:37 följande:
    Gillar den första.

''Helt jävla galen och gränslös'', ja det är också okej.  För det är jag ju. 

''Helt jävla efterbliven...'', det kan jag tåla att höra. 
    Aha!

Så du är eventuellt vilsen med en vilja om att se rebellisk ut för att förtränga självkänslan.

Du tål det, det är inte smickrande för dig.

Du väljer din ?I dont give a fuck? attityd som ett plåster, vanligt förekommande för många.

Glad att du sökt hjälp! 
  • Anonym (märkt det)
    Anonym (b) skrev 2025-05-15 20:22:34 följande:
    Det går väl bra. Har inte köpt en ännu. Har bara en Michael Jackson dräkt. 

Vet att det är uppseende väckande att ha en naziunform, men snälla. Bara för att man har en betyder det inte att man är en nazist. 

Förstå skillnaden. 
    Jag bryr mig inte om du är nazist, men du vill ju bara ha den för att väcka negativ uppmärksamhet. Det är det jag kommenterar/har märkt.
  • simhip

Tycker du kan gå ut ur rummet som 40 åring man och säga till morsan att du och polarna har vitt mjöl i påsen så slipper du henne för livet. En sån gubb fan vill mamsen inte ta hand om va?

Tramstråd med underliggande meningar som varje fån har fattat, inga nazist skämt här heller tack, kan finnas judar i denna tråd med, tack!

• Anonym (b)
    simhip skrev 2025-05-15 20:57:00 följande:

Tycker du kan gå ut ur rummet som 40 åring man och säga till morsan att du och polarna har vitt mjöl i påsen så slipper du henne för livet. En sån gubb fan vill mamsen inte ta hand om va?

Tramstråd med underliggande meningar som varje fån har fattat, inga nazist skämt här heller tack, kan finnas judar i denna tråd med, tack!

Jag är inte 40.
  • Anonym (märkt det)
    simhip skrev 2025-05-15 20:57:00 följande:

Jag är judinna. N*zistskämt kan vara ok, beroende på vad det är och vem/var de kommer ifrån. Hela Jojo Rabbit och The Producers är ju gigantiska n*zistskämt.
  • Anonym (Kratta)
    Anonym (b) skrev 2025-05-15 21:25:10 följande:
    Jag är inte 40.

Vi vet alla att du använder annan ålder och andra termer än det som är, ibland till och med kön. Det gör man i andra trådar ibland.

Sånt där gör man ju för att skydda sig från att känna sig blottad med sin story ELLER för att sanningen kommer fram om vad som händer, som i ditt fall. Där alla redan vet vad som pratas om och den här jäkla kotten som svarar på allt än idag fattar inte 🤣

Morsan väntar nog på att du skrivit av ditt skitdump för polaren i tråden och vill att du steker korv för henne 🤣

• Anonym (b)
    Anonym (Kratta) skrev 2025-05-15 22:21:55 följande:

Vi vet alla att du använder annan ålder och andra termer än det som är, ibland till och med kön. Det gör man i andra trådar ibland.

Sånt där gör man ju för att skydda sig från att känna sig blottad med sin story ELLER för att sanningen kommer fram om vad som händer, som i ditt fall. Där alla redan vet vad som pratas om och den här jäkla kotten som svarar på allt än idag fattar inte 🤣

Morsan väntar nog på att du skrivit av ditt skitdump för polaren i tråden och vill att du steker korv för henne 🤣

Vem tror du att jag är? 
  • Mayjel

Att lyckas irritera folk är knappast en bedrift. Detta kan en fluga åstadkomma.

Finns inget att glädjas eller vara nöjd över - att man kan påverka folk på samma låga sätt som en obetydlig liten insekt. 

Försök att underhålla folk istället. Där har du lite mer av en utmaning. 

Svar på tråden Jag gillar all form utav uppmärksamhet