Jag gillar all form utav uppmärksamhet
Ja, även negativ.
Vad är detta för störning?
mvh uppmärkshetshoran
Ja, även negativ.
Vad är detta för störning?
mvh uppmärkshetshoran
Så, i ditt fall har du förmodligen inte narcissism, tror jag.Set är om du inte beskriver dig själv mer. Du kan absoluta inte diagnostisera med det lilla du skrivit.
Jag vet inget mer om dig n det du skriver om dig, så ta inte något personligt om det inte stämmer.
men av det lilla så är det inte narcissism, då du väldigt ärligt hävdade att du inte ?riktigt? gillar negativ uppmärksamhet. Det gör väll inte narcen heller ehentligen med ändå.
Det låter mer som ett förtryckt trauma med grunder k bakgrunden och dina föräldrar. Säkerligen präglats av dåligt sjölvföri ungdomen då du kanske kände dig övergiven av dina föräldrar, i detta fall med en väldigt abusive pappa. Det gjorde att du tog skydd genom både ett destruktivt och sjölvskadande beteende i ditt privatliv, och i form av en ?vild? och fri karaktär bland vänner som pratat i humor och gör sig bekväm i ?i don?t give a fuck? stämpeln för att slippa eventuella besvikelser som dln är så vana vid. Ett lättare sätt att hantera eventuell kritik.
Idah, är det obearbetat fortfarande ö, och speglar sig i just denna kommentar och en overall lite kall och självgod attityd som ska stärka den.
Jah känner på mig ett rätt snällt hjärta där inne, som längtar efter ett liv där du kan känna dig som dog själv, men fortfarande också vara lat, då du har inövat detta ?idgaf? mantra. Du speglar dig själv som en självgod och kaxig ?vet inte varför jag är såhär? när du i självaste verket (tror jag) älskar uppmärksamhet och eventuellt blir rätt offended av negativ uppmärksamhet.
Du försöker nog lura dig själv för att inte bli sårad.
Psykolog! Sök den, äg den.
Rätta alla mina fel, detta var bara en generalisering och analys av det lilla du skrev. samt en del av min egen känsla!