• Anonym

Pojkvän upprörd över spa

Att inte respektera att partnern behöver ensamtid är en mycket dålig egenskap.
    Kankse inte en total dealbreaker men ett rejält skav.

• Anonym
    Anonym (H) skrev 2025-05-11 09:13:18 följande:
    Ser inte varför det inte kan jämföras. En weekend i Köpenhamn kan definitivt jämföras med en spa-weekend. En dags spa kan jämföras med en dags resa någonstans. Jag hade reagerat om min man dragit iväg utan att kolla om jag ville följa med.
    Inte alls jämförbart. Det handlar inte om en weekend heller om jag fattat saken rätt.

Tur man inte har en partner som du säger jag bara.
  • Anonym
    Anonym (O) skrev 2025-05-11 09:56:00 följande:

Ja, jag hade reagerat på att det är onödigt att slösa pengar på att boka för två när man tänker åka ensam. Finns väl span där man kan åka ensam och betala för en?

Varför, ts betalar ur sin egen plånbok!

Vore skillnad om de haft gemensam ekonomi, vilket de inte har. Det angår inte honom vad hon lägger sina pengar på.
  • Anonym
    Anonym (Mx) skrev 2025-05-11 10:09:56 följande:
    Om du inte förstår dig på kommunikation och respekt i en relation så gör det nog varken från eller till med en rigorös förklaring.

Du verkar mer vara ute efter att ha rätt och tjafset som blir resultatet av detta. Du verkar inte vara ett dugg intresserad av att förstå vad flera här i tråden menar.
    Ungefär som du då, som inte verkar vara ett dugg intresserad av att förstå oss som håller med ts`?
  • Anonym
    Anonym (Hon) skrev 2025-05-11 10:54:37 följande:
    Förstår ändå inte varför jag ska checka av något jag gör på min egen tid för mina egna pengar. Han informerades, ser inte varför jag behöver göra det i förväg när det inte är något som påverkar honom öht.
    Strunta i dessa kommentarer.
    Självklart har du inte gjort något fel.
  • Anonym
    Anonym (Göran) skrev 2025-05-11 12:19:51 följande:

Bara jag som reagerar på att han kollar upp spaet till att börja med?
    Om frugan sagt att hon skulle på spa på onsdag hade jag sagt OK, ha det så trevligt och inte mer.

Nej, det tycker jag inte är konstigt alls.
Svar på tråden Pojkvän upprörd över spa