Inlägg från: Anonym (I skuggan av andra.) |Visa alla inlägg
  • Anonym (I skuggan av andra.)

Min man blir generad..

Jag stör mig så mycket på att min man kan kolla flera ggr åt en tjejs håll när vi är ute.. spelar ingen roll vart vi är.. som sist blev han generad på mc Donalds när han tittade på en tjej.. och på en restaurang vänder han blicken tre ggr mot en tjej.. jag tittade åt samma håll för att se vem han vände blicken emot? spelar ingen roll om barnen är med. Han kan inte låta bli att titta? så irriterande.sen att han blir röd i ansiktet ännu mer irriterande? känns så omoget allting. 

• Svar på tråden Min man blir generad..

Jahar sagt nån gång men de är jag som är svartsjuk tydligen. Mer sårad än svartsjuk skulle jag påstå. Nu mer blir jag bara irriterad. Hänt två ggr på raken vi varit ute nu
    så nu kände jag att jag måste skriva av mig för jag har ingen att prata om det med?

Anonym (Käka inte blängsylta) skrev 2025-05-13 15:05:59 följande:

Förstår inte varför man känner sig tvungen att glo på folk överhuvudtaget, oavsett ens egen relationsstatus. Det är bara barnsligt, närgånget och sjukt respektlöst att så göra.

Varför inte sköta sig själv istället och fokusera på nåt annat? Jag tittar inte på människor när jag går ut. Fattar inte poängen och det finns dessutom mycket annat att fästa blicken på utöver folk.

Precis så tänker jag också. 
    Anonym (Hm) skrev 2025-05-13 12:54:37 följande:

Men fy vad ofräscht! 😫 Aja, får du inte bukt med det kan jag iaf lugna dig med att ingen kvinna eller tjej blir intresserad av en knallröd tomat som fluktar med barnen bredvid sig eller med frugan i Handen. 

Nä inte jag heller? suck. Känns som att jag är med ett av mina tonårsbarn inte en man när han håller på så. 
Svar på tråden Min man blir generad..