Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Anonym (I skuggan av andra.)

Min man blir generad..

Jag stör mig så mycket på att min man kan kolla flera ggr åt en tjejs håll när vi är ute.. spelar ingen roll vart vi är.. som sist blev han generad på mc Donalds när han tittade på en tjej.. och på en restaurang vänder han blicken tre ggr mot en tjej.. jag tittade åt samma håll för att se vem han vände blicken emot? spelar ingen roll om barnen är med. Han kan inte låta bli att titta? så irriterande.sen att han blir röd i ansiktet ännu mer irriterande? känns så omoget allting. 

• Svar på tråden Min man blir generad..
  • Anonym (Jag)

Oj, ja det hade jag verkligen inte uppskattat. Så sjukt osmidigt!

• Anonym (Blä)

Usch vilket fult beteende och respektlöst gentemot dig, samt dålig förebild för era barn. 

Jag hade tagit upp det med honom. Om han inte slutar så hade jag börjat ge kommentarer varje gång det händer. 
    -Ska jag be om hennes nummer?
    -Vad tittar du på?
    -Varför rodnar du?

Eller så hade han fått smaka på sin egen medicin och jag hade uppenbart tittat på andra män framför honom. 

• Anonym (I skuggan av andra.)

Jahar sagt nån gång men de är jag som är svartsjuk tydligen. Mer sårad än svartsjuk skulle jag påstå. Nu mer blir jag bara irriterad. Hänt två ggr på raken vi varit ute nu
    så nu kände jag att jag måste skriva av mig för jag har ingen att prata om det med?

• Lynx123

Är han 14 år gammal, eller? Har han inte fått lära sig hur vuxna människor bör uppföra sig?

• Queen81

Det handlar ju inte om svartsjuka, det handlar om respekt! Jag fattar såklart att min partner kollar in andra kvinnor ibland men han respekterar mig och oss tillräckligt att inte göra det när jag är med.
    Din man beter sig respektlöst. Sen 

• Anonym (Hm)

Men fy vad ofräscht! 😫 Aja, får du inte bukt med det kan jag iaf lugna dig med att ingen kvinna eller tjej blir intresserad av en knallröd tomat som fluktar med barnen bredvid sig eller med frugan i Handen. 

• Anonym (Em)

Usch vilket respektlöst beteende. Förstår att man kan finna attraktiva men att spana när ens partner är med är verkligen inte ok. Jag hade aldrig accepterat det där.

• Anonym (M)

Men man är ju medveten om att mannen kan tycka att andra är snygga/attraktiva, jag tycker verkligen inte att det är något att bry sig så mycket om.

• Anonym (M)

Jag hade typ skrattat åt honom det var lite gulligt faktiskt att han blir generad

• Anonym (Käka inte blängsylta)

Förstår inte varför man känner sig tvungen att glo på folk överhuvudtaget, oavsett ens egen relationsstatus. Det är bara barnsligt, närgånget och sjukt respektlöst att så göra.

Varför inte sköta sig själv istället och fokusera på nåt annat? Jag tittar inte på människor när jag går ut. Fattar inte poängen och det finns dessutom mycket annat att fästa blicken på utöver folk.

Svar på tråden Min man blir generad..