• Tom Araya

Min man blir generad..

Anonym (I skuggan av andra.) skrev 2025-05-13 11:28:42 följande:
    Min man blir generad..

Jag stör mig så mycket på att min man kan kolla flera ggr åt en tjejs håll när vi är ute.. spelar ingen roll vart vi är.. som sist blev han generad på mc Donalds när han tittade på en tjej.. och på en restaurang vänder han blicken tre ggr mot en tjej.. jag tittade åt samma håll för att se vem han vände blicken emot? spelar ingen roll om barnen är med. Han kan inte låta bli att titta? så irriterande.sen att han blir röd i ansiktet ännu mer irriterande? känns så omoget allting. 

Jag tycker snarare att din reaktion är omogen.

Saker och ting, djur och människor kan dra din eller min eller någon annans blick till sig av miljoner skäl, men just din man får inte titta på vissa av dem ens när de finns i blickfånget och är svåra att undvika.

Vad är ditt problem, varför är du så osäker på dig själv och din mans kärlek till dig och varför lastar du honom för det istället för att se på dig själv?
  • Tom Araya
    Anonym (Usch) skrev 2025-05-22 09:32:35 följande:
    Det handlar om respekt att inte stå och dregla över andra, när man har sin partner vid sin sida. Det är helt enkelt respektlöst och genant för partnern när mannen beter sig så.

Man flörtar inte med andra när partnern är i närheten. Hade du gillat ombytta roller? 
    Ingen har nämnt något om att "dregla över andra" eller att "flörta", det är ett dömande utan grund och säger mer om dig än mannen ifråga.
Svar på tråden Min man blir generad..