Inlägg från: Anonym (Man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man)

Snälla killar får inte ligga..

Ja så är det. Jag var "världens bästa grabb". Blev placerad direkt som en "kompis eller vän" av alla tjejer / kvinnor. Sedan började jag dricka och umgicks med ganska tuffa grabbar. Slutade med att jag då behövde tuffa till mig och spela någon jag inte ville vara. 

Fick ligga så mycket att det blev svårt att hinna tvätta sängkläderna mellan varje kvinna. (Jag är seriös). Samtidigt tappade jag förhoppningen om att skaffa mig en kärnfamilj och att någonsin finna mig en ärlig trogen kvinna vilket jag egentligen alltid velat ha. Så nu har jag levt i celibat i princip i 8 år med 2 bortsett från 2 misstag (ligg / försök till förhållande) under tiden. 

I Sverige får du inte ligg om du är snäll. Men du behöver inte leta så långt bort, Polen räcker typ. Men Thailand sägs vara bra med. Mexico värderar kärnfamiljen och hela släkten. Så det finns chans bara man vågar leta utanför. I Sverige blir du snart till och med våldtäkts man bara för att du kollar på porr. Helt sjukt. 

Glöm iden om ett värdigt förhållande i Sverige samt sex om du är snäll. Visserligen så uppskattar tanter på 48-50 år och uppåt snälla killar. Men hur kul är det. 

• Anonym (Man)
    Anonym (Sant) skrev 2025-05-14 19:35:47 följande:
    Haha så sant. 
    När jag var med bad boy. Alltså då menar man inte ett asshole som många tjejer tror. Utan bad boy på ett sätt att ta ingen skit, gå efter det du vill o ta för dig typ. Då får man ligga. 

Men en man som inte har den personligheten och sen vill vara sig själv. Vad händer noll zip zero ligg eller attraktionskraft. Vad ska såna män göra???
    Förmodligen behöver man lämna landet då svenska kvinnor inte vill ha bra killar / män längre. 
  • Anonym (Man)
    Core skrev 2025-05-14 23:27:41 följande:

Snälla mähä till man. Nej, det där är en klyscha från 2009-snåret.

Det du applicerar badboy på är förmodligen helt vanliga män som helt enkelt bara är män, inga små tanter till personligheten. Måste man vara en liten tant inombords för att vara snäll?

Nu kanske du tycker att jag är en typisk dumming, som säkert får ligga just på grund av det. Men se dig själv i spegeln, gör vad du kan med dig själv istället för att darra på läppen och skylla dina misslyckanden på andra. Offerkoftan lär ju knappast attrahera nån iallafall.

Du är passivt aggressiv och bitter, inte ett dugg bättre än de du tror dig veta är badboys

Skriver du till mig ?

Du skrivet ett påstående och sedan frågar om påståendet. 

Nja, jag är nog knappast en tant om man säger så. Jag vet att folk som är falska verkligen trivs som fisken i vattnet i de här landet. Men jag gillar ärlighet och trohet och inte lynnigt beteende och lögner. Är det att vara tant eller darra på läppen så kan vi ju alltid ses så får du sedan skriva om mig i den här tråden om du upplevde mig som en tant? 

Det är inget hot utan ett erbjudande. Men då får du skriva o-anonymt så jag kan skriva till dig. 

• Anonym (Man)
    Core skrev 2025-05-14 23:27:41 följande:
    Är inte heller intresserad av att ligga runt. Har gjort det redan alldeles för mycket och antagligen mer än vad du någonsin kommer att uppnå. Men det är inte det livet jag vill leva.
Svar på tråden Snälla killar får inte ligga..