• Anonym (För snäll)

Snälla killar får inte ligga..

Är det så? Om man är en för snäll kille. En kille som jobbar heltid, gör det mesta i hemmet, stödjer sin partner i vått och torrt, ger henne romantiska och roliga överraskninga. Sköter hygien och träning men ändå vill min fru typ aldrig ligga med mig trots att när vi ligger ser jag till att hon inprincip alltid får några orgasmer. Måste man vara ett svin och bete sig som en ?bad boy? för att vara intressant sexuellt för en kvinna?

• Svar på tråden Snälla killar får inte ligga..
  • Anonym (Frida)

Nej, det är förmodligen bara så att din fru antingen har minskad sexlust pga fysiologiska orsaker, eller så har attraktionen börjat avta och det kan inga "bad boy"-fasoner i hela världen ändra på. Risken är snarare att om du ändrar din personlighet kommer det vara droppen som får det att rinna över och hon lämnar dig.

• Anonym (Omg)
    Anonym (För snäll) skrev 2025-05-14 16:36:36 följande:
    Snälla killar får inte ligga..

Är det så? Om man är en för snäll kille. En kille som jobbar heltid, gör det mesta i hemmet, stödjer sin partner i vått och torrt, ger henne romantiska och roliga överraskninga. Sköter hygien och träning men ändå vill min fru typ aldrig ligga med mig trots att när vi ligger ser jag till att hon inprincip alltid får några orgasmer. Måste man vara ett svin och bete sig som en ?bad boy? för att vara intressant sexuellt för en kvinna?

Konstig slutsats att dra. Varför pratar du inte med din fru istället för att tro på allt som står på nätet?

Och om det sant, det du tror, varför tror du då att hon stannar hos dig? Eller tror du hon har en bad boy som älskare?
  • Anonym (För snäll)
    Anonym (Omg) skrev 2025-05-14 16:48:21 följande:
    Konstig slutsats att dra. Varför pratar du inte med din fru istället för att tro på allt som står på nätet?

Och om det sant, det du tror, varför tror du då att hon stannar hos dig? Eller tror du hon har en bad boy som älskare?
    Nej tror inte hon har någon älskare. Har hört från henne att bad boys var grejen för henne tidigare i livet och då var hon ganska vild av sig. Numera är hon bara tråkig och kanske är det jag som gjort henne tråkig eftersom jag alltid varit ganska snäll och tråkig av mig.
  • Anonym (Nya sammanhang)

Det beror såklart inte på att du är snäll. Att vara snäll är bra. Däremot kan det vara avtändande om någon är osjälvständig, aldrig kommer med egna åsikter eller initiativ och som man aldrig får se i något annat sammanhang än som make. Man behöver således inte vara någon "bad boy" för att röra om i grytan lite. Överraska henne med något trevligt men oväntat kanske, så att ni får se på varandra i nytt ljus? Eller gör saker för din egen skull istället för hennes, hitta ett intresse att förkovra dig i, som gör att du blommar upp och blir gladare? Det är också väldigt attraktivt. 

• Anonym (Hmm)

Fast man är inte en snäll kille om enda anledning till att man beter sig som en vettig person är för att man vill ha sex tillbaka. 

• jontebula
    Anonym (Hmm) skrev 2025-05-14 17:18:37 följande:

Fast man är inte en snäll kille om enda anledning till att man beter sig som en vettig person är för att man vill ha sex tillbaka. 

Så det är fel att vara snäll och vilja få nåt ? okej
  • Anonym (För snäll)
    Anonym (Hmm) skrev 2025-05-14 17:18:37 följande:

Det var ju tokigt att jag fick mitt inlägg att verka som att min personlighet som snäll kille bara handlar om att ligga. Det handlar mest om att min fru som varje dag säger att hon älskar mig typ aldrig vill ligga med mig trots att jag är en bra kille som även ser bra ut. Jag skulle inte ha något problem att få någon annan kvinna i säng om jag skulle skaffa Tinder eller nåt liknande. Men jag skulle ju aldrig göra det när jag är i en relation. Man kan nog säga att jag är sexuellt frustrerad men kan ju inte tvinga mig på henne då hon inte vill.
  • Anonym (M)

Min man är precis så som du beskriver och han får verkligen ligga!! Jag blir otroligt attraherad av att han är så otroligt snäll och gör så mycket här i hemmet för mig! 

Förslagsvis hade du ju kunnat prata med din fru. Vi på FL kommer aldrig kunna svara på varför hon inte vill ligga med dig 

• Anonym (För snäll)
    Anonym (M) skrev 2025-05-14 17:38:50 följande:

Min man är precis så som du beskriver och han får verkligen ligga!! Jag blir otroligt attraherad av att han är så otroligt snäll och gör så mycket här i hemmet för mig! 

Förslagsvis hade du ju kunnat prata med din fru. Vi på FL kommer aldrig kunna svara på varför hon inte vill ligga med dig 

Hon skyller på mediciner men säger ofta att hon är väldigt attraherad av mig. Jag får inte det där att gå ihop. Hur kan man älska någon och vara attraherad men inte ha några sexuella känslor. Det kanske är så att hon ligger med någon annan ändå och jag bara är hennes trygga punly..
  • New  Dawn
    Anonym (För snäll) skrev 2025-05-14 17:35:49 följande:
    Det var ju tokigt att jag fick mitt inlägg att verka som att min personlighet som snäll kille bara handlar om att ligga. Det handlar mest om att min fru som varje dag säger att hon älskar mig typ aldrig vill ligga med mig trots att jag är en bra kille som även ser bra ut. Jag skulle inte ha något problem att få någon annan kvinna i säng om jag skulle skaffa Tinder eller nåt liknande. Men jag skulle ju aldrig göra det när jag är i en relation. Man kan nog säga att jag är sexuellt frustrerad men kan ju inte tvinga mig på henne då hon inte vill.
    Är du en bad guy när du inte är i relation? Är du inte snäll då? 
    Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
Svar på tråden Snälla killar får inte ligga..