Inlägg från: Anonym (T) |Visa alla inlägg
  • Anonym (T)

Snälla killar får inte ligga..

Anonym (För snäll) skrev 2025-05-14 17:47:11 följande:
    Hon skyller på mediciner men säger ofta att hon är väldigt attraherad av mig. Jag får inte det där att gå ihop. Hur kan man älska någon och vara attraherad men inte ha några sexuella känslor. Det kanske är så att hon ligger med någon annan ändå och jag bara är hennes trygga punly..
    Kan vara... Skulle inte förvåna mig då kvinnor är såna.

Allt som oftast sjuka i huvudet som lurar in killar i förhållanden tills dom kan hitta något annat. 
  • Anonym (T)
    Anonym (För snäll) skrev 2025-05-14 17:47:11 följande:
    Hon skyller på mediciner men säger ofta att hon är väldigt attraherad av mig. Jag får inte det där att gå ihop. Hur kan man älska någon och vara attraherad men inte ha några sexuella känslor. Det kanske är så att hon ligger med någon annan ändå och jag bara är hennes trygga punly..
    Men om vi utgår ifrån att hon inte nu är otrogen och kollar på vad du själv kan göra? Så tänk på hur det fungerade förr... 

När män var borta hela veckor för att jaga innan dom kom hem och började festa eller ligga med någon kvinna..

Hur tror du det fungerar idag? När ni båda sitter hemma hela dagarna... När hon börjar bli nyfiken, så undrar vad du gör och därför plockar upp mobilen och du svarar? 

Aldrig behöva undra vad du gör. 

Bara där finns det mycket du kan fixa.. Attraktion växer när man är ifrån varandra inte när man pratar hela dagar. 
  • Anonym (T)
    Anonym (KarlAlexander) skrev 2025-05-15 15:15:28 följande:
    Samma kvinnor som på forumet ondgör sig över sexfixerade män, berättar i andra trådar att de minsann vill ha en riktig och bestämd man, som visar var skåpet ska stå, som trycker upp dem mot väggen och tar dem med storm. Detta brukar dock vara en känd "dubbelhet" hos radikalfeministiska kvinnor som anklagar män som grupp för att vara både det ena och det andra och att män "bara tänker med kuken". I grund och botten verkar det vara just sådana män de går igång på, särskilt om de är bestämda och "visar var skåpet ska stå".
    Helt riktigt. 
  • Anonym (T)
    Core skrev 2025-05-15 15:44:14 följande:
    Jag har 500 vänner på Facebook, majoriteten män. Ingen badboy, men nästan alla har kvinnor. Vart i samhället ser man de här hordarna av badboys som badar i kvinnlig uppmärksamhet? Hur definieras badboys?

Sen kan man vara hur varm och trygg man som helst fast med bibehållen maskulinitet , frågan är om ni blandar ihop begreppet badboy med maskulinitet.
    Då får de nog ligga i lite hårdare... Ni har ju problem med all avel här i Sverige. 
  • Anonym (T)
    Core skrev 2025-05-15 18:22:52 följande:
    De som har problem med avel är väl framförallt ni gnälliga geléklumpar till män som sitter här inne och gråter i tron att bara män i skinnjacka och med brottsregister får ligga 😂
    Inte enligt Aftonbladet, där behöver ni ju ta hit män ifrån tredje världen för att ni "lyckade" inte klarar av att föröka er?

Hur kommer det sig, om nu du och dina vänner har så många flickvänner?
  • Anonym (T)
    Core skrev 2025-05-15 19:34:32 följande:
    Jag fattar inte vad du dravlar om. Nyss var det badboys?
    Jasså. Och vart läste du allt det? Blir du alltid såhär känslosam när du sitter här och ljuger? 
  • Anonym (T)
    Core skrev 2025-05-15 22:25:49 följande:
    Du har ändå en poäng i det där med känslor. Det är något triggande i män som skyller allt på omvärlden, oförmögna att ta ansvar över sina egna liv.

Ah, det är därför du blir så ostabil och aggressiv? Och nyss skrev du ju att aggressivitet är något dåligt, borde inte det betyda att du inte är ett dugg bättre än TS som du kallar för en incel?

Du är passivt aggressiv och bitter, inte ett dugg bättre än de du tror dig veta är badboys

• Anonym (T)
    Core skrev 2025-05-15 22:25:49 följande:
    Du har ändå en poäng i det där med känslor. Det är något triggande i män som skyller allt på omvärlden, oförmögna att ta ansvar över sina egna liv.
    Men oroa dig inte. Du är säkert bara frustrerad över att behöva tänka tillräckligt för att kunna hitta på grejer om TS som gör att han framstår som någon dålig medans du framstår som bättre.

Tror att white knight kallas det? 
  • Anonym (T)
    Core skrev 2025-05-15 23:43:01 följande:

?TS?

du behöver heller inte oroa dig om du är rädd för att jag behöver anstränga mig för att försätta dig i dålig dager, det krävs nämligen inte mycket.

Vet och förstår att du har övat på det länge. Det förklarar fortfarande inte hur det är TS problem att ni är ensamast i världen? 

www.di.se/nyheter/svenskar-bor-ensamma/

White knight är inte direkt en hjälte.. Det är en tönt som säger vad som helst om andra bara för att kunna få några tjejer.. Det är lite roligt faktiskt att se hur mycket du kämpar för att få det där handhjärtat ifrån kvinnorna som vet att de vart luder. 

Typ det där inlägget ifrån New dawn, en liten puff så tror du att du kom närmare. Medans all fakta talar för att ni ligger inte mycket. 
  • Anonym (T)
    Core skrev 2025-05-15 23:43:01 följande:

men egentligen är det bara ett egenintresse, eller självskadebeteende beroende på perspektiv

Helt riktigt. Det ger inte mycket att white knighta det könet som aktivt har gått ut för att radera dig. Imorgon är det du som vill snacka om något som du undrar över, och då är det du som kallas incel. 

Sjävskadebeteende javisst, och det är hilarious att se vart allting detta leder. Snacka om ni som land verkligen har lyckats att skjuta er i foten. www.di.se/nyheter/svenskar-bor-ensamma/
Svar på tråden Snälla killar får inte ligga..