Anonym (T) skrev 2025-05-15 23:53:41 följande:
Helt riktigt. Det ger inte mycket att white knighta det könet som aktivt har gått ut för att radera dig. Imorgon är det du som vill snacka om något som du undrar över, och då är det du som kallas incel.
Sjävskadebeteende javisst, och det är hilarious att se vart allting detta leder. Snacka om ni som land verkligen har lyckats att skjuta er i foten.
www.di.se/nyheter/svenskar-bor-ensamma/Aktivt radera mig 😂 Jag har haft olika bekymmer genom livet, att få kvinnlig uppmärksamhet är inte raketforskning. Visst, den dag jag blir fet, lat och bitter blir det ett problem, men det är bara en naturlag.
Finns nog ingen som är bättre på att snacka om saker än mig, jag har alltid varit ett stöd för mina vänner i olika motgångar, åter igen, inte för att jag är en riddare, utan för att jag stimuleras av problemlösning och att diskutera.
Jag är en sån där dryg människa som kan skriva en halv roman till feministiska kolumnister om jag tycker att dom oförtjänt ger sig på män. Pratar nog mest av allt om hur man ska hantera manlighet i dagens samhälle, och är intresserad av att prata med andra män om den saken, utan fördömande. Till en viss punkt.
Jag får verkligen kväljningar av offerkoftor, som inte klarar av att inventera sig själv. dumma tjejer, va? Men vad kan du göra åt saken då ditt mähä? Gråta? Bli fet och köpa dig en thailändsk fru? Grattis, du har förlorat, du är ingen jävla man längre.
För övrigt argumenterar jag precis lika mycket om inte mer med feminister som kommer från samma vinkel som er, som skyller på patriarkatet, som menar att alla män är våldtäktsmän, som tycker att det verkar vara en sån jävla ynnest att vara man. Incels och radikalfeminister är två sidor av ett rostigt jävla mynt. Ni kan flytta till Thailand, köpa sex och dränka självömkandet i sprit hela bunden for all i care, men kom fan inte här med gråten i halsen och säg att du inte får knulla för att kvinnor väljer våldsamma män. du får inte knulla för att du dras med en dålig självkänsla du vägrar ta tag i, för att du inte är villig att göra grundläggande förändringar. Och kvinnor som skyller sina misslyckaden på män är precis lika smutsiga och patetiska.
USCH, har jag sagt att jag blir äcklad?