Inlägg från: Anonym (Jo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jo)

Snälla killar får inte ligga..

molly50 skrev 2025-05-14 20:52:37 följande:
    Då låter det ju inte som att det är något hon skyller på utan på att det faktiskt är så det är. Det finns mediciner med minskad sexlust som biverkning.
    Jag har själv ätit p-piller som minskade min lust ganska rejält. Och jag blev deppig och upp och ner i humöret.
    När jag slutade med pillren så ökade min lust ganska ordentligt och jag känner mig mycket mer harmonisk i humöret.
    Och vi har kommit i i en slags nytändning.
    Annars kan det ju också vara så att hon känner pressen av att du ofta vill ha sex.
    Sådant kan också minska lusten.
    Det kan vara värt att tänka på.
    Stämmer bra detta.
  • Anonym (Jo)
    Anonym (KarlAlexander) skrev 2025-05-15 15:15:28 följande:
    Samma kvinnor som på forumet ondgör sig över sexfixerade män, berättar i andra trådar att de minsann vill ha en riktig och bestämd man, som visar var skåpet ska stå, som trycker upp dem mot väggen och tar dem med storm. Detta brukar dock vara en känd "dubbelhet" hos radikalfeministiska kvinnor som anklagar män som grupp för att vara både det ena och det andra och att män "bara tänker med kuken". I grund och botten verkar det vara just sådana män de går igång på, särskilt om de är bestämda och "visar var skåpet ska stå".
    Inte många rätt här.
  • Anonym (Jo)
    Core skrev 2025-05-15 15:44:14 följande:
    Jag har 500 vänner på Facebook, majoriteten män. Ingen badboy, men nästan alla har kvinnor. Vart i samhället ser man de här hordarna av badboys som badar i kvinnlig uppmärksamhet? Hur definieras badboys?

Sen kan man vara hur varm och trygg man som helst fast med bibehållen maskulinitet , frågan är om ni blandar ihop begreppet badboy med maskulinitet.
    Det undrar jag med.
  • Anonym (Jo)
    Core skrev 2025-05-15 22:25:49 följande:
    Du har ändå en poäng i det där med känslor. Det är något triggande i män som skyller allt på omvärlden, oförmögna att ta ansvar över sina egna liv.
    Det är just så det är.
  • Anonym (Jo)
    Anonym (anonym) skrev 2025-05-17 12:23:27 följande:
    Håller med, mycket märkliga resonemang. Städning och annat hushållsarbete gör man väl för att det är självklart, inte för att visa sig schysst. Och om man har den föraktfulla syn på kvinnor som vissa har i den här tråden är det inte så konstigt om kvinnorna inte vill ligga med en.
    Man blir inte så sugen då precis.
  • Anonym (Jo)
    Tecum skrev 2025-05-17 17:43:43 följande:
    Det där är en väldigt befogad fråga. Låt oss säga att ointresset beror på mediciner (oklart vilka då TS inte nämner det) men att hon fortfarande är attraherad. Varför hör hon inte med läkare för att kanske byta sort eller dosering? Ett självklart steg vid biverkningar och som läkare är vana att hantera. Att det inte skett tyder på att hon inte bryr sig och att den påstådda attraktionen är en bluff..

Varför är ni alltid så kritiska när en man ställer en fråga och försöker göra allt till hans fel? Gör han för lite hemma är det fel, gör han mycket är det också fel. Säger har att han har svårt att träffa kvinnor är han en tönt som måste tuffa till sig, har han lätt är han en badboy. Om en man säger att han är snäll, ser de flesta rött, antingen ljuger han eller är han en mes. I bägge fallen är det hans fel att hon inte vill ha sex. 

Så prova att faktiskt lyssna på vad TS skriver, läs högt för er själva om det går lättare, istället för att dra en massa slutsatser med utgångspunkten att alla män ljuger/är svin/vill utnyttja stackars kvinnor.
    Man undrar varför äter hon mediciner, grundsjukdomen kan också påverka sexlusten.
  • Anonym (Jo)

TS är inte så aktiv i tråden, han ville väl ha svar och diskutera.

• Anonym (Jo)
    Jimmy75 skrev 2025-06-01 17:25:59 följande:
    ?Numera är hon ganska tråkig?

vad i hela friden är det för en sak att säga/tycka om sin partner? Låter som att minskad sex är det minsta av era problem och snarare ett symtom på andra issues varav brist på kommunikation är ett av dem?.om det ändå fanns någon du kunde fråga, någon som faktiskt har insyn och sakkunskap om din fråga, typ DIN FRU kanske. 
    Håller med
Svar på tråden Snälla killar får inte ligga..