Inlägg från: Anonym (Trött) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Trött)

Snälla killar får inte ligga..

Anonym (Chiffong) skrev 2025-05-15 15:29:25 följande:
    Och vad har du för underlag för att det verkligen är samma kvinnor och inte två olika grupper kvinnor som tycker olika?
    Spelar det någon roll? Huvudsaken är väl att det finns kvinnor som vill ha dessa "bad boys"? Det är väl det som diskuteras här? Att det kan finnas kvinnor som vill ha "vanliga" svenssons är väl inte på något sätt orimligt även om dessa kvinnor enligt TS tycks vara underrepresenterade....
  • Anonym (Trött)

Men herregud, vad är egentligen problemet? Det är helt uppenbart att det finns kvinnor som vill ha s.k "bad boys". Men då ställer jag mig frågan, om du är en vettig någorlunda framgångsrik man, varför bekymra sig om detta? Det finns massor av kvinnor som överhuvudtaget inte vill ha "bad boys".

Som vill ha en fungerande man, med jobb, karriär och inkomster, en man som är social och bryr sig om sin familj och övrig släkt.

Ärligt talat ser jag det som ett svaghetstecken om man som kvinna skulle intressera sig för "bad boys". Evolutionärt fungerar det inte heller, idag klarar man sig bättre med utbildning än med muskler och tatueringar.

Så, simma lugnt, och sålla bort kvinnorna med "bad boys" preferenser från din radar.

• Anonym (Trött)
    Anonym (BG) skrev 2025-05-16 12:16:15 följande:

Mitt ex var snäll på det där mjuka, lite osäkra sättet. Han var snygg och attraktiv på så vis och vi hade en bra relation men jag kunde inte bli så väldigt attraherad rent sexuellt. Medan min nuvarande också är en snäll person, men med en kraftfull och självsäker manlig aura som är väldigt sexuellt attraktiv för mig. 

"självsäker manliga aura som är väldigt sexuellt attraktiv för mig"???

Hör du inte själv hur det här låter?
  • Anonym (Trött)
    Anonym (Svaret) skrev 2025-05-16 15:54:39 följande:
    Vad spelar det för roll hur det låter när det är sant? Självsäkra, starka män med bra värderingar är väldigt attraktivt för kvinnor. Osäkra, lite underdåniga och tafatta män tänder ingen på.
    Det där med "bra värderingar" kom  du på lite så där i förbifarten Drömmer??

Trovärdigt? Inte det minsta.
  • Anonym (Trött)
    Anonym (Svaret) skrev 2025-05-16 18:31:44 följande:
    Bra värderingar är en sammanfattning av vad kvinnor har uttryckt här ovan som attraktiva egenskaper förutom självsäkerhet och styrka. Att du är triggad och grälsjuk bryr jag mig inte om.
    JassåDrömmer Det blir ju väldigt uppenbart att du bryr dig när du skriver så Drömmer.  Om någon har en annan uppfattning än dig så är hen "grälsjuk".

Ok, vi säger väl det Solig!!
Svar på tråden Snälla killar får inte ligga..