• molly50

Snälla killar får inte ligga..

Anonym (För snäll) skrev 2025-05-14 17:47:11 följande:
    Hon skyller på mediciner men säger ofta att hon är väldigt attraherad av mig. Jag får inte det där att gå ihop. Hur kan man älska någon och vara attraherad men inte ha några sexuella känslor. Det kanske är så att hon ligger med någon annan ändå och jag bara är hennes trygga punly..
    Då låter det ju inte som att det är något hon skyller på utan på att det faktiskt är så det är. Det finns mediciner med minskad sexlust som biverkning.
    Jag har själv ätit p-piller som minskade min lust ganska rejält. Och jag blev deppig och upp och ner i humöret.
    När jag slutade med pillren så ökade min lust ganska ordentligt och jag känner mig mycket mer harmonisk i humöret.
    Och vi har kommit i i en slags nytändning.
    Annars kan det ju också vara så att hon känner pressen av att du ofta vill ha sex.
    Sådant kan också minska lusten.
    Det kan vara värt att tänka på.
  • molly50
    Nyfiken666 skrev 2025-05-15 14:59:08 följande:

Förstår egentligen inte hur ni kan tycka att det här är så svårt att förståDrömmer! Det är ju inte kul att ligga med samma man år ut och år in. Som dessutom är alldeles för snäll och förutsägbar. Tacka sjutton för att det torkar till!

Problemet blir ju att det lätt leder till att dessa kvinnor då dras till s.k "bad boys"! Och ja, det är ju faktiskt ett omvittnat fenomen! Allehanda kvinnor, även högutbildade sådana, har regelmässigt haft förhållanden med diverse gäng-ledare och så vidare.

Det var ju till och med någon försvarsadvokat som blev av med sin legitimation nyligen pga att hon hjälpt en gängledare att smussla undan bevis, samtidigt som dom knullade runt lite varstans! Naturligtvis utan att hennes man visste ett jota.....

Nu slutade det ju inte så bra för den här advokaten, så en tröst kan väl vara att kvinnor som dras till "bad boys" ofta får större problem än snälla män som saknar sex därhemma Drömmer

I så fall är det kanske inte läge för att inleda ett förhållande med någon utan istället leva som singel.
  • molly50
    Anonym (C) skrev 2025-05-18 14:31:46 följande:

Helt korrekt, snälla killar får nada! spelar ingen roll vad du läser här och vad dom säger till dig, alla vill ha en bad boy i sängen men inte i relationen. 
    bring on the arguments nu lets go! 

Nu kan jag bara svara för mig själv. Men jag har aldrig dragits till badboys,varken i eller utanför sängen.
    Tycker mest de är patetiska och omanliga.
Svar på tråden Snälla killar får inte ligga..