Inlägg från: Anonym (Har) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Har)

Snälla killar får inte ligga..

Anonym (L) skrev 2025-05-16 18:32:39 följande:

Bland det osexigaste som finns är den där förväntan om sex. En man som gör allt det TS beskriver för att han förväntar sig sex som kompensation och inte för att han bryr sig om sin partner. 

Det där känner man på sig och det blir pressande och samtidigt undergivet, vilket få kvinnor tänder på. 

Det bästa en man kan göra är att fortsätta att vara mannen som kvinnan förälskade sig i och inte börja fokusera helt på kvinnan och allt hon ska ge honom. 

Jag har ibland varit så bortkopplad från sextankar och gjort massa saker för att bara vara snäll. Sen när hon vill ha sex så vill inte jag för att jag inte har några tankar på sex o så blir det inget. 

Då är det nästan som att hon förväntar sig att jag ska vilja efter att jag gjort massa saker. 
  • Anonym (Har)
    New Dawn skrev 2025-05-17 21:01:10 följande:
    Jag har massor av kvinnor, och män i min närhet, i min familj, mina syskon, som har sex. Alla dessa män är snälla ingen är sk badguy. 
    Du utgår från dina erfarenheter, och de begränsade erfarenheter du läst om på nätet. 

Passa på att fråga Tecum här. Han har i alla fall beskrivit att han har /har haft ett aktivt sexliv. Är han inte snäll? Är han någon typ av badguy? 
    Många har olika definition på vad badguy är. 

Ofta har kvinnor en bild av badguy någon som beter sig illa och inte bryr sig. 

Medans män har def. av badguy mer som den som är målmedveten, vet vad man vill o inte tar nån skit men fortfarande är schysst. 
Svar på tråden Snälla killar får inte ligga..