Inlägg från: Anonym (Weeooo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Weeooo)

Snälla killar får inte ligga..

Anonym (För snäll) skrev 2025-05-14 16:36:36 följande:
    Snälla killar får inte ligga..

Är det så? Om man är en för snäll kille. En kille som jobbar heltid, gör det mesta i hemmet, stödjer sin partner i vått och torrt, ger henne romantiska och roliga överraskninga. Sköter hygien och träning men ändå vill min fru typ aldrig ligga med mig trots att när vi ligger ser jag till att hon inprincip alltid får några orgasmer. Måste man vara ett svin och bete sig som en ?bad boy? för att vara intressant sexuellt för en kvinna?

Du låter inte som en snäll kille. Du låter som en sån där misogyn jävel som endast gör saker med en baktanke och att hon ska återbetala dig i form av sexuella tjänster.
  • Anonym (Weeooo)
    Anonym (För snäll) skrev 2025-05-15 01:58:47 följande:

Oj, där kom hela diagnosen direkt ? tack för analysen, Dr. Freud. Jag delar en personlig reflektion kring frustration i en lång relation, och det tolkas som att jag förväntar mig sex som betalning? Det var verkligen inte min poäng. Men visst, nästa gång jag öppnar upp ska jag se till att ha en varningstext först: ?OBS! Man uttrycker känslor på internet ? risk för misstolkning!

Du kan stå för det du skriver i stället. Skulle vara bättre om du enbart uttryckte känslor utan att blanda in att det är fel på kvinnor och din snällhet för att kvinnor gillar bad boys. Även i det här inlägget så kläcker du något misogynt då du insinuerar att det är synd om dig för att du oskyldigt blottat hjärtat och att kvinnor är dumma mot män som bara visar känslor på internet.
  • Anonym (Weeooo)
    Hornper skrev 2025-07-08 17:43:57 följande:
    Ha-ha! Ledsen, men prat och terapi gör ingen kvinna kåt. När hon har tröttnar kan mannen städa och fjäska hur mycket som helst. Det hjälper inte.
    Det är inte på det sättet man förför en kvinna. Fjäskande kan troligen ha motsatt effekt. En kvinna är ute efter en partner, inte någon som ber om sex med en tår i ögonvrån.
  • Anonym (Weeooo)
    Anonym (B2) skrev 2025-07-08 18:57:38 följande:

Lite så är det ändå, är man för snäll och mjuk så går de inte igång på det. Hur mycket man än bjuder och såna saker.

Man ska vara lite hård och rak med självförtroende och vara lite svinig helt enkelt. Då får man ligga! 

Det borde vara självklart att man inte beter sig som ett rövhål. Enda anledningen till att du fått den missuppfattningen kan ha att göra med att kvinnor skyr killar som är sk snälla och gör saker för tjejer enbart med baktanken att ligga med dom. Dvs svin. 
  • Anonym (Weeooo)
    Hornper skrev 2025-07-08 20:00:56 följande:
    Alldeles riktigt! En inspärrad seriemördare på Kumla har större chans till ligg än den diskande mesen i radhuset.
    Om seriemördaren kör med raka rör, förför och skapar attraktion utan att bete sig som ett svin så har han större chans än en lismande mes som kallar sig för snäll men enbart är snäll pga den uppfattade transaktionen av snällhet=sex som betalning för snällheten.

Inte pga av att han är kriminell. Det är enbart ett minus.
  • Anonym (Weeooo)
    Hornper skrev 2025-07-08 22:03:38 följande:
    En normal man gör vad som helst för att få sex med en kvinna. Kommunicera, diska eller seriemörda. Man väljer den metod som fungerar helt enkelt.
    Seriemörderi är inte attraktivt för någon. Det har du missförstått. Värsta sorten är väl en seriemördare som diskar, "kommunicerar" och fjäskar för att komma innanför trosorna på en kvinna. Säg till när du hittar en sån typ som har framgång hos kvinnor.
  • Anonym (Weeooo)
    Hornper skrev 2025-07-08 22:47:47 följande:
    De finns överallt!
    Befinner du dig i finkan? 
Svar på tråden Snälla killar får inte ligga..