Inlägg från: Anonym (T) |Visa alla inlägg
  • Anonym (T)

Snälla killar får inte ligga..

New Dawn skrev 2025-05-17 19:41:37 följande:
    Så varför skrev han om det då, tror du?
    Därför att när han gjort allt det där så märker han att hon aldrig vill ha sex?
    Till skillnad från hennes ex som hon gnäller på aldrig gjorde disken, eller brydde sig något om henne han fick säkert sex typ hela tiden.. 

Är det komplicerat för dig? 
  • Anonym (T)
    Anonym (T) skrev 2025-05-17 19:57:40 följande:
    Därför att när han gjort allt det där så märker han att hon aldrig vill ha sex?
    Till skillnad från hennes ex som hon gnäller på aldrig gjorde disken, eller brydde sig något om henne han fick säkert sex typ hela tiden.. 

Är det komplicerat för dig? 
    Det är konstigt det där... För kvinnor säger en sak och sen kollar man på vad hon ger sig till.. 
  • Anonym (T)
    New Dawn skrev 2025-05-17 20:32:42 följande:
    och nej jag tror inte, att  snälla killar inte får ligga. Jag vet att det inte förhåller sig så, och nej man måste inte vara badguy. 
    Och det vet du för att du är en kille själv och du har dejtat massa tjejer? Det är lustigt det där hur alla kvinnor vet bättre än män hur det är att va med er. 
  • Anonym (T)
    New Dawn skrev 2025-05-17 20:49:36 följande:
    Se dig omkring! Massor av män som inte är badguy, får sex. Massor av snälla män får sex. 
    Min man är supersnäll.
    Med din inställning, som du visar här i tråden, är det dock inte så konstigt att du har svårigheter med relationer. Och nej jag köper inte att du är för snäll. 
    Men det säger du ju enligt statistik till varannan människa som du möter.. 

Sanningen är att du vet inte ett skit om vad män går igenom i alla relationer för du har aldrig varit med om skiten själv.. 
  • Anonym (T)
    Se dig omkring! Massor av män som inte är badguy, får sex. Massor av snälla män får sex. 
    Min man är supersnäll.
    Med din inställning, som du visar här i tråden, är det dock inte så konstigt att du har svårigheter med relationer. Och nej jag köper inte att du är för snäll. 
    Och nej, jag har aldrig sagt att jag är något snäll.. Jag är ett "asshole" som har slutat bry mig om att hålla tillbaka eller visa någon empati emot er för jag vet hur mycket som ni varje dag bara sitter där och hittar på skit om människor ni inte känner och alla andra timmar utav dagen bara sitter ni och ljuger...
  • Anonym (T)
    Min man är supersnäll.
    Ni ska liksom framstå som det smarta könet här i Sverige.. Som vet bäst i relationer.. Samtidigt finns det kvinnojourer för att efter 2000 år av evolution håller ni fortfarande på att bara falla för fel män.. 

Alla andra vet att den du dras till han är förmodligen dum i huvudet.. Det går liksom inte att undvika att lista ut det, när han är det största dumhuvudet på jobbet och alla kvinnor tycker han är bäst i hela världen.. 

Roligt att se mobbingen emot andra först, och sedan gråter dom när det börjar hända dem.. 

Varsågod explain.  
  • Anonym (T)
    Anonym (Settra) skrev 2025-05-17 21:13:05 följande:
    Ja det finns mekanismer och tekniker samt halter av hormonet oxytocin hos kvinnor som kan förklara det här.. Vill inte beskriva närmare. 
    Ja och det finns cykler i hennes hormoner där hon letar efter pushiga och lite mer aggressiva män för att få till ett barn med henne..

Och då är det så som kvinnor är. Och det är inget fel med det. 

Men jag tycker inte hormonrubbade personer ska sitta här och förklara hur en kille som aldrig slagit någont, eller gått ut för att mobba eller trakassera någon där inne på jobbet sen inte är snäll. 

Tjejerna får precis det beteendet som dom uppmuntrar nu hos männen. Det kallas för konsekvenstänk. 2000 år av evolution och det har liksom inte lyckats utvecklats hos dom än.. 
  • Anonym (T)
    Anonym (Settra) skrev 2025-05-17 21:36:43 följande:

Svar till "Anonym T":

Nej, oxytocinet (som skulle kunna kallas bindningshormon)  finns i en högre grad hos fertila kvinnor upp till ca 45år, än hos andra bl.a. för att mamman ska fästa sig vid stt barn.

Det har inget med menscykeln att göra, många kvinnor känner för övrigt inte av de här hormonella svängningarna så mycket känslomössigt. De som ändå känner av dem, gör det bara lite grand och då som en ökad psykisk känslighet i ett par dagar. Det är väldigt få som inte fungerar psykiskt under de dagarna och det finns dessutom mediciner som kan användas i de fallen. 

Med tanke på brottstatistik över alla typer av brott och liknande, så kan man ju ha funderingar på tilräkneligheten en del män också, om man resonerar som du. 

Mekanismerna och teknikerna är sådana som kan användas på alla personer, oavsett kön. Båda kön kan också använda dem. Av någon anledning använder fler män än  kvinnir dem. Det tycker jag säger mer om män än om kvinnor.

Jag säger alltså inte emot det du säger. Så är det säkert om du läst något om det. Jag sa att så är det säkert.. Det skulle ej förvåna mig.. 

Och sen har vi även utöver det du säger fakta som det här... 
    Och vad meningen "High in appetitive aggression scores" betyder på ren svenska.. Är att personen ifråga njuter utav att utföra kriminella och våldsamma beteenden....  
    Kom då fan inte hit och säg sen att TS ej är snäll....

Results suggest that men high in appetitive aggression scores are sexually preferred by women as short-term mates over those with a low score, particularly when the selector is in her fertile phase of the menstrual cycle.

journals.sagepub.com/doi/10.1177/147470491301100122

Appetitive aggression refers to positive feelings being associated with the perpetration of violent behavior and has been shown to provide resilience against the development of PTSD in combatants returning from the battlefield.
  • Anonym (T)
    Anonym (T) skrev 2025-05-17 21:43:08 följande:

Och sen har vi även utöver det du säger fakta som det här... 
    Och vad meningen "High in appetitive aggression scores" betyder på ren svenska.. Är att personen ifråga njuter utav att utföra kriminella och våldsamma beteenden....  
    Kom då fan inte hit och säg sen att TS ej är snäll....

Results suggest that men high in appetitive aggression scores are sexually preferred by women as short-term mates over those with a low score, particularly when the selector is in her fertile phase of the menstrual cycle.

journals.sagepub.com/doi/10.1177/147470491301100122

Appetitive aggression refers to positive feelings being associated with the perpetration of violent behavior and has been shown to provide resilience against the development of PTSD in combatants returning from the battlefield.
    Kort och gott... En kvinna är mer inclined att hata på en schysst kille, medans hon onanerar åt sadism.. 

Ni är liksom inte i någon position att bestämma vad som är rätt eller fel beteende för folk här överhuvudtaget.. 
  • Anonym (T)
    New Dawn skrev 2025-05-17 22:23:19 följande:
    Se dig omkring. Se vilka män som har barn... I ditt bostadsområde, i din släkt, på dina arbetsplatser..... 
    Är alla dessa män aggressiva? 
    Läs forskning.. Ni onanerar åt sadism.. 

Vilket förklarar varför fångar får så många kärleksbrev. 
    Hur sverige kan ha blivit så som det ser ut idag och nu..

Och varför många män upplever det som att kvinnor inte gillar när dom är snäll.. Eller varför pundaren med massa låtsas gangsters har till och med tjejer där som hjälper dem eller stashar deras AK 74 så att gubben kan tvinga barnen att gå och skjuta någon i huvudet...

Men nej, det riktiga problemet i världen för kvinnor är tydligen att några män undrar hur det kommer sig att han har gjort allt som hon påstår att hon gillar och han inte får något sex.. 

Pröva ge lavett? Det är tydligen då du uppfattas som bäst. 
  • Anonym (T)
    New Dawn skrev 2025-05-17 22:29:04 följande:
    Det finns kvinnor som faller för fel män, och det finns män som verkar snälla, försynta och försiktiga som ibland senare blir våldsamma. Min moster valde en, tillsyntes, snäll och försynt man, lite mesig, men hon slutade svårt misshandlad. Han hamnade tom i fängelse, så det är sant. 

Min man är älskad på sitt jobb, av både män och kvinnor m
    Ja du har hittat den lite mjukare versionen utav det du ser som alfa hane.. 
    En som är populär och inte har så svårt att skaffa vänner. Vet du hur många män som inte trivs i stora umgängen för att folk då blir dum i huvudet? 

Det är dessa män ni sitter och klankar ner på sen. När det är ni som är problemet.. 

80%+ av kvinnor sitter och onanerar åt sadistika beteenden. Och hon ska säga vad som sen är snällt? Är du ens snäll själv? 

Du hittar på påståenden om TS utan några grunder så vi kan ju gissa på att det är du inte.. 
  • Anonym (T)
    Anonym (T) skrev 2025-05-17 22:37:41 följande:
    Ja du har hittat den lite mjukare versionen utav det du ser som alfa hane.. 
    En som är populär och inte har så svårt att skaffa vänner. Vet du hur många män som inte trivs i stora umgängen för att folk då blir dum i huvudet? 

Det är dessa män ni sitter och klankar ner på sen. När det är ni som är problemet.. 

80%+ av kvinnor sitter och onanerar åt sadistika beteenden. Och hon ska säga vad som sen är snällt? Är du ens snäll själv? 

Du hittar på påståenden om TS utan några grunder så vi kan ju gissa på att det är du inte.. 
    Och med det sagt finns det många jättebra, välmenenade och fina tjejer..

Men som grupp är faktiskt majoriteten dum i huvudet..
  • Anonym (T)
    New Dawn skrev 2025-05-17 23:47:53 följande:
    Det är hursomhelst väldigt många, olika människor, som ofta påpekar att han är väldigt snäll.... Och det anses ju som problemet här. Han är väldigt snäll mot mig, och det borde vara avtändande, tvärtom det är det inte. Jag älskar honom bla för att han är så fin. 

Håhå... Har aldrig onanerat åt något sadistisk. Bara någon enstaka gång åt porr och då inget särskilt. Onanerar inte ens för övrigt. 

Vilket påstående om TS har jag hittat på? 
    Vad bra att du har hittat en så bra man.. Grattis.. Jag ser det din kille är som dominant på riktigt.. På ett hälsosamt sätt. Det vill säga en man som är bra och trevlig och har en jäkla massa vänner iom att han är det. 

Det är dock inte det som majoriteten ser som dominans idag om du läser vad dom skriver.. Många förlikar dominans med olika grader utav sadism.. 

Det påståndet du har hittat på om TS är att han gör saker bara för att få betalt i form av sex...

Även fast det inte står det...

Är det schysst? 
  • Anonym (T)
    New Dawn skrev 2025-05-17 22:29:04 följande:
    Det finns kvinnor som faller för fel män, och det finns män som verkar snälla, försynta och försiktiga som ibland senare blir våldsamma. Min moster valde en, tillsyntes, snäll och försynt man, lite mesig, men hon slutade svårt misshandlad. Han hamnade tom i fängelse, så det är sant.
    Tråkigt att höra btw.. jag säger inte att män är perfekta eller att sånt inte händer mot kvinnor som menar väl heller..

Men nu har du delat en anekdot från ditt liv om vad vissa kvinnor råkar ut för, så nu kan jag dra en anekdot från mitt.. Där kvinnor placerar sig i massa sånt där ett sätt som nu är medvetet.. 

När World of warcraft precis hade släppts, så satt jag och spelade i en Svensk guild.. Blandad guild nästan lika mycket killar som det fanns tjejer.. Det fanns en kille där som verkade jättepopulär för kvinnorna att chatta lite mera med.. Inte mig emot, folk får gilla vad de vill.. Kul för dem om dom har kul. 

Men jag märkte konstigheter med denna kille, för inte bara hotade han vissa med typ stryk i tid och otid.. (vilket var typ en majoritet av andra killar).. Utan han var även skit taskig emot sin egen lillebror i chatten hela tiden.. Och detta tyckte en majoritet av tjejerna ju är roligt.. Dom tyckte det var lite hett att ha en så modig och livsglad pojke där i guilden.. Visst visst du..

Vem fan är taskig emot sin egna lillebror tänkte jag? Är det såhär han är för att få tjejer..?

Ajja, skitsamma.. Jag spelar nu och bryr mig inte om nån dynamik. 

Sen började jag prata lite i guilden och då la killen märke till just mig såklart.. Han började fråga personliga saker som vad jag gillar för musik... Den här trevliga diskussionen varar i tre sekunder tänkte jag, men för att behålla husfrid så spelade jag med lite. Jag sa att just nu lyssnar jag rätt mycket på rap och länkade en hit..

Någon dag senare ville han utmana mig på rapbattle inne i guildchatten? Så jag sa javisst... Och vetandes att han inte har lyssnat på den där låten som jag skickade öht. Så kopierade jag bara den rakt av... Jag är ingen rappare, vill inte stå i något jävla limelight i en chattguild.. Är inte där för clout. Jag är här för att ha trevligt. Och dessutom vem fan bryr sig om att spela med en Allan ens på riktigt? 
    Och eftersom att hans rap bara var designad för att försöka förnedra också mig... Så la jag till en liten twist där på slutet om hur han är en sån som slänger sin egen brorsa under bussen för att få känna lukten av någon pussy.. 

Hela guilden garvade när jag skrev det och tyckte att det blev min vinst. Kanske hade de sett samma där som mig? Det är ju lite lustigt..

Några dagar senare fick jag ett DM ifrån en tjej i guilden helt på random... Hade aldrig pratat med hon innan och hon undrade om jag hade mic? "Ehm javisst det har jag väl...?"
    Och mycket riktigt, det blev ett konstigt samtal... För efter att bara ha sagt hej, lämnade hon över hela samtalet till denna killen, uppenbarligen tyckte hon inte om att jag förnedrade hennes uppkäftiga lilla guldklimp inför hela jävla guilden.. Det var en setup detta samtalet, inte ett samtal med nån kompis...

"ÖÖööh, varför kopierade du låten rakt av? Kom och möt mig... "
    Vad fan tror du... Att den var kopierad rakt av hade du kunnat lista ut direkt där i chatten och inte två dagar senare om du brydde dig om ens hälften av allt skit du kläcker ur dig till allt folk här inne hela tiden.. Tror du ens att vi är i samma liga du och jag fan? Stick..

Och efter det samtalet lämnade jag den guilden, för jag insåg att det som går att skåda där inne är bara toppen av er cesspit.. 
Svar på tråden Snälla killar får inte ligga..