Snälla killar får inte ligga..
Till skillnad från hennes ex som hon gnäller på aldrig gjorde disken, eller brydde sig något om henne han fick säkert sex typ hela tiden..
Är det komplicerat för dig?
Svar till "Anonym T":
Nej, oxytocinet (som skulle kunna kallas bindningshormon) finns i en högre grad hos fertila kvinnor upp till ca 45år, än hos andra bl.a. för att mamman ska fästa sig vid stt barn.
Det har inget med menscykeln att göra, många kvinnor känner för övrigt inte av de här hormonella svängningarna så mycket känslomössigt. De som ändå känner av dem, gör det bara lite grand och då som en ökad psykisk känslighet i ett par dagar. Det är väldigt få som inte fungerar psykiskt under de dagarna och det finns dessutom mediciner som kan användas i de fallen.
Med tanke på brottstatistik över alla typer av brott och liknande, så kan man ju ha funderingar på tilräkneligheten en del män också, om man resonerar som du.
Mekanismerna och teknikerna är sådana som kan användas på alla personer, oavsett kön. Båda kön kan också använda dem. Av någon anledning använder fler män än kvinnir dem. Det tycker jag säger mer om män än om kvinnor.
Jag säger alltså inte emot det du säger. Så är det säkert om du läst något om det. Jag sa att så är det säkert.. Det skulle ej förvåna mig..
Och sen har vi även utöver det du säger fakta som det här...
Och vad meningen "High in appetitive aggression scores" betyder på ren svenska.. Är att personen ifråga njuter utav att utföra kriminella och våldsamma beteenden....
Kom då fan inte hit och säg sen att TS ej är snäll....
Och sen har vi även utöver det du säger fakta som det här...
Och vad meningen "High in appetitive aggression scores" betyder på ren svenska.. Är att personen ifråga njuter utav att utföra kriminella och våldsamma beteenden....
Kom då fan inte hit och säg sen att TS ej är snäll....