• Spucks

Min pojkvän äcklas av mitt underliv

Tremere skrev 2025-05-15 12:57:49 följande:

Låter tyvärr väldigt omoget.
    Eller så är det så att han egentligen inte tänder på tjejer, men kanske inte ens har erkänt det för sig själv?

Det var min första tanke! Killen låter absolut som en homosexuell man, som inte vill acceptera det (än).
  • Spucks
    Anonym (m) skrev 2025-05-15 13:02:39 följande:

Och som vanligt på FL läggs allt ansvar på mannen, medan kvinnan porträtteras som felfri och oskyldig.

Ja, verkligen, hur vågar TS har ett kvinnligt underliv!
  • Spucks
    Anonym (L) skrev 2025-05-17 12:38:03 följande:
    Mest korkade jag hört på länge. Det är väl inte konstigare än kvinnor som äcklas av att ta kuken i munnen pga lukt, smak eller annat.
    Postman skrev 2025-05-17 13:53:24 följande:

Tycker inte att det är så märkligt att någon inte är så förtjust i att ha munnen i andras kön. Vi är alla olika där tänker jag. Dock så blir det ju förstås lite problem i en relation om man har olika tankar om att vara varandras kön nära. Har man så olika syn och tycker att det är en stor grej så får man nog överväga att dela på sig. 

Att han eventuellt skulle vara smyghomo som en del påpekade var det dummaste jag har hört på länge. Tror jag inte alls har med varandra att göra. 

Varför envisas ni med att svara på en tråd om ni inte ens iddes läsa trådstarten?

• Spucks
    Postman skrev 2025-05-18 00:50:06 följande:
    Spucks skrev 2025-05-17 14:38:38 följande:
    Varför envisas ni med att svara på en tråd om ni inte ens iddes läsa trådstarten?

Vadå folk kan inte läsa. Folk har olika synvinklar. Inget konstigt alls. 
    Det har ingenting med synvinklar att göra, att ni verkar tro det handlar om att killen inte vill slicka henne.
Svar på tråden Min pojkvän äcklas av mitt underliv