• Anonym (Tjej)

Min pojkvän äcklas av mitt underliv

Hej 

Som jag skrivit i rubriken så äcklas min pojkvän väldigt ofta av mitt underliv, det är så pass jobbigt att vi ibland måste avsluta sexet mitt i pga att hans stånd går ner. Jag (21 år) och min pojkvän (23 år) har varit tillsammans i cirka ett halv år, i början var sexet jättebra och vi hade inga problem. Under dem senaste veckorna har jag märkt att han börjat känna äckel mot mitt underliv, vill inte ha fingrarna där nere alls för att han ?orkar inte?, tycker att det ?luktar äckligt på fingrarna? eller helt enkelt tycker att ?saften? är äcklig. 

Detta har gjort att jag känner mig otroligt osäker, äcklig och blir knappt tänd längre när vi har sex, blir inte heller våt för den delen så det känns inte skönt alls för mig. Utöver detta vill han även väldigt ofta att jag hellre ska ge honom oralt för att han inte alltid klarar komma när han kör vanligt (penetrerar) eller bara inte orkar köra hela sex akten, inte ens för min skull, och då gör han dessutom inget för mig. (Vill också tillägga att jag inte alls tycker om att ge oralt så ofta som jag får göra, då det alltid bränner i halsen efteråt och tar på mina stämband, men att jag gör det för honom för att jag älskar honom)

Detta har gjort att jag känner mig otroligt deppig och ledsen, jag känner mig liksom inte älskad av honom längre. Absolut så säger han att han älskar mig och försöker visa det, men när någons stånd går när för att dem blir äcklad av ens underliv så känns det inte så. 

Vill även tilllägga att jag på grund av detta har gått och kollat mig hos barnmorska eftersom att jag trott att det var något fel på mig. Barnmorskan förklarade att det ser helt normal ut och att jag har normalt pH värde där nere. Dessutom tvättar jag mig som jag ska (inte med tvål), äter bra, mat och jag tycker själv inte att jag luktar i underlivet. Är otroligt renlig av mig som människa. 

Jag har iallafall tagit upp detta med honom och då för han dåligt samvete, men han försöker inte ändra på något. Utöver allt detta tråkiga så har vi en bra relation, lite småtjafs förekommer men inget utöver det som är normalt. Tycker om honom väldigt mycket men det är svårt att släppa den här grejen med mitt underliv. 

Är tacksam för tips och rekommendationer

• Svar på tråden Min pojkvän äcklas av mitt underliv
  • Tremere

Låter tyvärr väldigt omoget.
    Eller så är det så att han egentligen inte tänder på tjejer, men kanske inte ens har erkänt det för sig själv?

• Anonym (Kvinna med koll)

Men gumman, så där kan du ju inte ha det!
    Är han sexuellt oerfaren? Smygbög? Porrskadad? Alla tre, samtidigt?

När du inte blir upphetsad när ni ska ha sex är det din kropps sätt att säga att den inte vill ha sex med honom. Lyssna på din kropp! Fatta mod, och gör slut.

Det finns gott om killar och män som älskar kvinnors kön, du kommer märka skillnaden när du träffar en sån. Skillnaden i hur bra du mår och hur fantastiskt sexet är. 

• Spucks
    Tremere skrev 2025-05-15 12:57:49 följande:

Låter tyvärr väldigt omoget.
    Eller så är det så att han egentligen inte tänder på tjejer, men kanske inte ens har erkänt det för sig själv?

Det var min första tanke! Killen låter absolut som en homosexuell man, som inte vill acceptera det (än).
  • Anonym (m)

Och som vanligt på FL läggs allt ansvar på mannen, medan kvinnan porträtteras som felfri och oskyldig.

• Anonym (PussyRiot)
    Anonym (m) skrev 2025-05-15 13:02:39 följande:

Och som vanligt på FL läggs allt ansvar på mannen, medan kvinnan porträtteras som felfri och oskyldig.

Vad är TS skyldig till? Att ha ett fullt normalt kön? Ett kön som har normalt PH-värde luktar inte illa. Gillar man inte lukten så är det inget som går att göra nåt åt liksom. 
  • Spucks
    Anonym (m) skrev 2025-05-15 13:02:39 följande:

Ja, verkligen, hur vågar TS har ett kvinnligt underliv!
  • Anonym (Jag)

Det låter ju inte bra. Man kan ju tycka att man inte ska känna sig tvingad att göra något som man inte vill, varken han eller du. Men självklart förstår jag att det inte känns bra för dig att han blir äcklad, jag skulle blivit jätteledsen om min sambo blev det. Jag skulle säga att det är bäst att lämna.

Tänkte också på att han kanske inte gillar tjejer egentligen, det kan ju vara så eller så är det något annat.. Kan nog inte svara på varför han blir äcklad , man kan ju vara asexuell också fast då borde han kanske inte vilja bli avsugen heller. Tror i vilket fall absolut inte det är något fel på dig , du har ju kollat upp det också.

Så jag tycker nog du ska lämna , det där låter inte bra när antingen du eller han måste göra något ni inte tycker , så ska det inte vara Hjärta

• Anonym (Anna)

Ni är inte sexuellt kompatibla. 
    Kan bero på många saker.
    Men oavsett vad det beror på så avsluta relationen, den kommer sänka dig

• Anonym (Jag)
    Anonym (PussyRiot) skrev 2025-05-15 13:12:18 följande:
    Vad är TS skyldig till? Att ha ett fullt normalt kön? Ett kön som har normalt PH-värde luktar inte illa. Gillar man inte lukten så är det inget som går att göra nåt åt liksom. 

Nej alltså det jag tänker är ju att om han verkligen blir äcklad (av någon anledning , kanske att han egentligen inte gillar tjejer eller någon annan anledning ) ska ju inte han behöva tvinga sig själv att göra saker ändå, det ska ingen behöva göra. 

Hon ska inte heller behöva suga av honom när hon inte vill. Så jag tror det är bättre att de gör slut för som det är nu måste antingen hon eller han göra något de inte vill egentligen. 

• Anonym (m)
    Anonym (PussyRiot) skrev 2025-05-15 13:12:18 följande:
    Vissa fittor ser symmetriska och fina ut, medan andra ser ut som nedmalda köttslamsor.
Svar på tråden Min pojkvän äcklas av mitt underliv