Inlägg från: Anonym (Jag) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jag)

Min pojkvän äcklas av mitt underliv

Det låter ju inte bra. Man kan ju tycka att man inte ska känna sig tvingad att göra något som man inte vill, varken han eller du. Men självklart förstår jag att det inte känns bra för dig att han blir äcklad, jag skulle blivit jätteledsen om min sambo blev det. Jag skulle säga att det är bäst att lämna.

Tänkte också på att han kanske inte gillar tjejer egentligen, det kan ju vara så eller så är det något annat.. Kan nog inte svara på varför han blir äcklad , man kan ju vara asexuell också fast då borde han kanske inte vilja bli avsugen heller. Tror i vilket fall absolut inte det är något fel på dig , du har ju kollat upp det också.

Så jag tycker nog du ska lämna , det där låter inte bra när antingen du eller han måste göra något ni inte tycker , så ska det inte vara Hjärta

• Anonym (Jag)
    Anonym (PussyRiot) skrev 2025-05-15 13:12:18 följande:
    Vad är TS skyldig till? Att ha ett fullt normalt kön? Ett kön som har normalt PH-värde luktar inte illa. Gillar man inte lukten så är det inget som går att göra nåt åt liksom. 

Nej alltså det jag tänker är ju att om han verkligen blir äcklad (av någon anledning , kanske att han egentligen inte gillar tjejer eller någon annan anledning ) ska ju inte han behöva tvinga sig själv att göra saker ändå, det ska ingen behöva göra. 

Hon ska inte heller behöva suga av honom när hon inte vill. Så jag tror det är bättre att de gör slut för som det är nu måste antingen hon eller han göra något de inte vill egentligen. 

• Anonym (Jag)
    Anonym (behöver inte vara gay) skrev 2025-05-15 18:15:05 följande:

Eller så är det helt enkelt så att han inte gillar oralt. Men då ska han heller inte kräva att få, om han inte vill ge.

Jag gillar inte att bli slickad (det ger mig inget) men är okej med att suga. Många tjejer gillar inte att suga heller, fast de kanske gillar att bli slickade/eller inte.

Inte alla är sexuellt kompatilbla, men om man älskar varandra brukar man finna lösningar.

Den här sidan skriver rätt bra om hur man kan få bort lukt från underllivet (om det faktiskt existerar). Det är bra att du undviker tvål, för den kan ändra PH och faktiskt orsaka bakteriell vaginos.

cosmetictreasures.se/underlivet-luktar-illa/

Jag gillar inte heller att bli slickad , har aldrig gillat det. Gjorde det klart för min sambo redan första gången vi hade sex och han har inte försökt eller tjatat, är glad för det. Vet att det finns killar som tycker det är viktigt att få göra det men glad att min sambo är ok med att jag inte vill. 

Jag är däremot ok med att suga. Men jag har varit med killar förut , bland annat ett ex som smakade riktigt illa där nere (även om de tvättade sig) och då är det ju inte så kul att göra det. 

Nu brukar jag iförsej ?slarva? och tvätta med tvål iallafall även om man inte ska det .. Min barnmorska sa till och med nyligen att jag verkligen inte ska det, inte på grund av lukt utan på grund av torra slemhinnor som jag har pga amning. Så att TS ska tvätta med tvål som nån skrev är verkligen inget bra råd. 

• Anonym (Jag)
    OlleSQ skrev 2025-05-16 08:21:31 följande:

Ännu en smygbög? Är man 23 och inte klarar av att knulla en fullt normal fitta på en tjej som man valt att ha ett förhållande med så är det mannen det är fel på. Punkt.

Jo fast om han faktiskt är bög och blir äcklad på riktigt ska han ju inte behöva känna sig tvingad att ha sex eller göra andra saker.. Säger inte att TS tvingar honom alltså, det verkar hon inte göra.  Men jag tror absolut det bästa är att göra slut om sexet verkligen inte funkar utan att någon av dom behöver göra sånt som de mår dåligt av. 

Sen tycker jag att , bög eller inte så hade han kunnat säga det på ett bättre sätt att han inte vill, han hade inte behövt kalla det äckligt.

• Anonym (Jag)
    Ezmeraldah skrev 2025-05-16 16:55:18 följande:
    "Helt enkelt inte gillar oralt"? Han vill inte heller röra hennes underliv med händerna eller ha samlag/penetrerande sex. Han vill att hon säger av honom men vill själv inte röra henne eller göra nånting. 

Hon har undersökt sig hos barnmorska och hon är frisk, har normalt ph-värde och har inte bakteriell vaginos. Och hon luktar inte Illa enligt barnmorskan.
    Anonym (456) skrev 2025-05-15 13:37:19 följande:

Jag förstår att du blir ledsen. Har du mer flytningar än normalt? Luktar de i så fall illa, som fisk? Du kan ha en bakteriell vaginos. Och under menscykeln så förändras pH-värdet, och det kan orsaka att det luktar. 

Hon har undersökt sig hos barnmorska och
    hon har inte bakteriell vaginos, inte svamp, inte illaluktande flytningar och inte mer flytningar än normalt. Och hon har ett normalt ph-värde. 

Det står inget om att TS kräver oralsex under mens men om hon gör det så kan du eventuellt ha rätt i att det kanske förekommer nån lukt då som han eventuellt ogillar. Så det är ju jättebra att du påpekar att man kan "lukta" under mens. De kanske kan prova att avstå sex under mens och se om sexlivet blir bättre. Bra input. 
    Han kanske blundar och tänker på killar när hon suger av honom. 
    Anonym (kanske) skrev 2025-05-15 13:55:59 följande:
    Detta tror jag på. Man tilltalas inte av allas könsdoft även om den är frisk så att säga. Jag är kvinna - vissa mäns kön har luktat avtändande, andra tilltalande även om alla har tvättat sig helt bra. Så det är nog inte fel på någon av er, ni är bara inte riktigt kompatibla på den här fronten. 

Han behöver inte ha näsan i hennes underliv. Man måste inte ha oralsex. Han kan använda kondom och tvätta händerna efteråt. 
    Eller så kanske han kan tvätta händerna med nån blommig tvål så hon slipper parfymera sitt friska underliv. Det höll ju ändå inte med nån av dina fruar (antar jag eftersom du skriver om dem i dåtid). 

Jag tror det är bäst att de gör slut. Oavsett anledning till att han inte tycker om det (kanske han faktiskt är bög eller så är det någon annan anledning) så blir det ju inte bra om han gör det för att han ?måste?, ingen skulle ju sagt till en tjej att göra det. Jag har en tjejkompis som är lesbisk men har legat med killar ändå när hon var yngre för att det typ förväntades av henne men hon tyckte inte om det alls.. Tänk om nån skulle skrivit i en tråd att hon måste försöka hitta sätt att stå ut med det. 

Och hon ska inte heller behöva suga av honom för att ho. måste när hon inte vill. Kan de inte ha sex på ett sätt som blir bra för båda är det bättre att göra slut än att någon eller båda ska göra saker som de inte vill. 

• Anonym (Jag)
    Anonym (Tldr) skrev 2025-05-16 17:54:11 följande:

Nu har jag bara läst trådstarten så jag kan ha missat något. 

Men alltså, tjejen, du måste lämna den här mannen. Sex ska vara roligt, skönt, avslappnat och härligt. Som ni har det mår du dåligt av att han ogillar ditt kön, och han mår säkert också dåligt för att han tvingar sig själv till sex som han inte trivs med. 

Du behöver göra slut så att du kan återupptäcka hur fint det kan vara med sex. En "normal" man älskar fitta. En ren, frisk mus ska på intet sätt avskräcka någon från att ha sex och de allra flesta män älskar både doften och smaken! Du förtjänar en sådan kille! 

Din kille å sin sida behöver en spark i baken att ta itu med sin aversion mot det kvinnliga underlivet. Han har trots allt (gissningsvis) kommit ur ett själv! Säger inte att han är dum som gör som han gör, han kan nog inte hjälpa att han känner som han känner. Men han behöver reda ut varför och vad han ska göra åt det. För det hindrar honom från att ha ett normalt sexliv och i förlängningen en vuxen kärleksrelation. Sen om det är att han kanske är asexuell, dras till män, eller behöver gå i KBT för att han har låst sig i sin föreställning om att fittor är äckliga, det får vara upp till honom. 

Stå på dig, ta upp det för diskussion, ryt ifrån så kanske budskapet går in och han kan jobba på sig själv och vara en bättre älskare till någon annan längre fram i livet. Du, hur som helst, förtjänar bättre!

Om han inte gillar tjejer behöver han väl inte ?ta itu med sin aversion mot det kvinnliga underlivet?? Är det här 1800-talet? 

Egentligen måste han inte ta itu med det alls osvsett anledning till att han inte gillar det, han får leva utan att ha sex med kvinnor om han vill. Tro det eller ej men man måste inte ha sex mot sin vilja. Däremot ska han ju inte vara tillsammans med en kvinna som vill ha ett normalt sexliv då, det är absolut bäst att de gör slut för bådas skull. Tror verkligen inte det är något fel på TS.

Och det där med att komma ut ur ett underliv var ju lite konstigt sätt att tänka.. Gissar att han inte kommer ihåg det. Min son är född med snitt , tror inte direkt det kommer att göra någon skillnad när det gäller hans sexuella preferenser i framtiden. Tänker du att tjejer som föds med vaginal förlossning borde bli lesbiska då? Väldigt konstigt att tänka att man måste tända på kvinnliga underliv för att man kom ut därifrån. En heterosexuell kvinna eller homosexuell man blir nog ganska ofta äcklade av att ha sex med en kvinna oavsett hur de föddes. 

• Anonym (Jag)
    Postman skrev 2025-05-17 13:53:24 följande:

Tycker inte att det är så märkligt att någon inte är så förtjust i att ha munnen i andras kön. Vi är alla olika där tänker jag. Dock så blir det ju förstås lite problem i en relation om man har olika tankar om att vara varandras kön nära. Har man så olika syn och tycker att det är en stor grej så får man nog överväga att dela på sig. 

Att han eventuellt skulle vara smyghomo som en del påpekade var det dummaste jag har hört på länge. Tror jag inte alls har med varandra att göra. 

Nej man måste såklart inte gilla det .. Men det verkar inte handla om just att slicka (tror inte ens hon har nämnt det) utan om sex överhuvudtaget. Då är det kanske inte så konstigt att man tänker att det skulle kunna vara så att han inte gillar tjejer. Eller kanske asexuell eller så är de inte kompatibla helt enkelt när det gäller lukt och sånt (menar INTE att något är fel på TS). I vilket fall som helst tror jag det bättre att de gör slut än att båda ska behöva göra saker som de inte vill. 

Tycker ändå att en del svarar lite konstigt. Hade TS varit kille och skrivit att hans tjej blir äcklad av sex med honom hade inte folk svarat att hon borde växa upp och ha det ändå utan säkert att han inte ska pressa henne om hon inte vill osv. Men när det är en kille ska han tydligen helst göra något som han blir äcklad av enligt flera i tråden. Hade min sambo sagt sånt hade jag inte velat ha sex med honom ens .. 

Som sagt, det bästa är att göra slut så kan TS hitta en kille som faktiskt vill ha sex och inte blir äcklad. Och han kan slippa ha sex om det är det han vill eller ha sex med killar istället OM det är det han vill eller träffa någon annan som det funkar bättre med om det är något mellan dom som inte funkar. 

• Anonym (Jag)
    Postman skrev 2025-05-17 15:49:11 följande:

Mycket märkligt slutsats att man skulle vara homo om man av någon anledning har svårt för ens partners kön. Skulle kvinnor som inte vill suga vara lesbiska då, nej tror inte det är den vanligaste orsaken. Tror mer på att han har svårt med den nakna intimiteten på något sätt. 

Att dela på sig är nog det nästa för båd, vill de inte det har de en hel del att jobba på för att få relationen att funka, tror inte de är beredda på det grovjobbet  

Har inte sagt att han måste vara det men han skulle kunna vara det. 

Men egentligen spelar det inte så stor roll. Blir han verkligen äcklad och inte bara säger det för att göra henne ledsen så ska han ju inte behöva göra det han blir äcklad av. Och hon ska inte heller behöva suga av honom hela tiden om hon inte vill. Så det är bättre att göra slut.

Sen kanske det kan vara att han har tappat känslor helt enkelt .. Vet inte om det funkar likadant för killar men när jag har tappat känslor för någon har jag nästan blivit äcklad av sexet trots att jag inte blev det innan 

• Anonym (Jag)
    Agda90 skrev 2025-05-20 08:01:17 följande:
    Först och främst.- SLUTA OMDELBART MED ATT STÄLLA UPP PÅ SEX!

Sex är något som BÅDA ska njuta av. Varför ska du ge honom något (njutning) när han vägrar ge dig det och dessutom på ett väldigt fult sätt?

Antingen försöker du att göra något åt det - dialog om peoblemet där ni verkligen pratar och inte där han får komma undan med mumlande svar som "jag vet inte" eller "det är ingrt problem" eller liknande. 

Eller så gör du det som i min bok låter mer rätt - lämnar.

Men vad du än gör så sluta göra våld på dig själv genom att ställa upp på sådant som du inte vill.
    Som det är nu så måste ju nån av dom eller båda saker de inte vill (göra våld på sig själva). Jag ser nog ingen annan lösning än att göra slut.

Vet inte om dialog hjälper när det gäller sånt här, jag tror inte det.  Som kvinna har man tyvärr ibland haft sex  som man blir äcklad av av olika anledningar (inte nu utan för många många år sen, har tyvärr till och med haft det mot ersättning). Och gått med på saker för nån annans skull som man egentligen inte vill.. Så på ett sätt lider jag med både TS och killen, även om han kunde sagt det på ett mycket bättre sätt , inte säga att han blir äcklad. 

Tror som sagt inte alls att det är något fel på TS men jag tror inte han kan lära sig eller bli övertalad att inte tycka det är äckligt om det är så att han verkligen tycker det. 
    Och alla måste inte tända på kvinnliga underliv som några i tråden skriver. Han kan vara bög eller asexuell eller så tänder han inte på just henne längre och hon förtjänar någon som tänder på henne. Jag är helt säker på att hon kan hitta någon annan som gör det. 
Svar på tråden Min pojkvän äcklas av mitt underliv