Inlägg från: Ezmeraldah |Visa alla inlägg
  • Ezmeraldah

Min pojkvän äcklas av mitt underliv

Anonym (behöver inte vara gay) skrev 2025-05-15 18:15:05 följande:

Eller så är det helt enkelt så att han inte gillar oralt. Men då ska han heller inte kräva att få, om han inte vill ge.

Jag gillar inte att bli slickad (det ger mig inget) men är okej med att suga. Många tjejer gillar inte att suga heller, fast de kanske gillar att bli slickade/eller inte.

Inte alla är sexuellt kompatilbla, men om man älskar varandra brukar man finna lösningar.

Den här sidan skriver rätt bra om hur man kan få bort lukt från underllivet (om det faktiskt existerar). Det är bra att du undviker tvål, för den kan ändra PH och faktiskt orsaka bakteriell vaginos.

cosmetictreasures.se/underlivet-luktar-illa/

"Helt enkelt inte gillar oralt"? Han vill inte heller röra hennes underliv med händerna eller ha samlag/penetrerande sex. Han vill att hon säger av honom men vill själv inte röra henne eller göra nånting. 

Hon har undersökt sig hos barnmorska och hon är frisk, har normalt ph-värde och har inte bakteriell vaginos. Och hon luktar inte Illa enligt barnmorskan.
    Anonym (456) skrev 2025-05-15 13:37:19 följande:

Jag förstår att du blir ledsen. Har du mer flytningar än normalt? Luktar de i så fall illa, som fisk? Du kan ha en bakteriell vaginos. Och under menscykeln så förändras pH-värdet, och det kan orsaka att det luktar. 

Hon har undersökt sig hos barnmorska och
    hon har inte bakteriell vaginos, inte svamp, inte illaluktande flytningar och inte mer flytningar än normalt. Och hon har ett normalt ph-värde. 

Det står inget om att TS kräver oralsex under mens men om hon gör det så kan du eventuellt ha rätt i att det kanske förekommer nån lukt då som han eventuellt ogillar. Så det är ju jättebra att du påpekar att man kan "lukta" under mens. De kanske kan prova att avstå sex under mens och se om sexlivet blir bättre. Bra input. 
    OlleSQ skrev 2025-05-16 13:09:21 följande:
    Naturligtvis skall inte vara tvingad till det, men man kanske skall komma ut ur garderoben istället och inte lura nån stackars tjej. Men samtidigt går ju avsugningar bra av en tjej så det håller inte att denne skulle vara bög. Men (m) som jag svarade på verkar inte ha alla hästar hemma och man är väl lite "smygbög" om man inte uppskattar en normal fitta.

Han kanske blundar och tänker på killar när hon suger av honom. 
    Anonym (kanske) skrev 2025-05-15 13:55:59 följande:
    Detta tror jag på. Man tilltalas inte av allas könsdoft även om den är frisk så att säga. Jag är kvinna - vissa mäns kön har luktat avtändande, andra tilltalande även om alla har tvättat sig helt bra. Så det är nog inte fel på någon av er, ni är bara inte riktigt kompatibla på den här fronten. 

Han behöver inte ha näsan i hennes underliv. Man måste inte ha oralsex. Han kan använda kondom och tvätta händerna efteråt. 
    KimLinnefeldt skrev 2025-05-15 14:22:42 följande:

Du kanske ändå skulle använda lite tvål där nere, så att du doftar blommigare.

Jag blev inte ihop med en tjej en gång, för att jag inte trivdes med hennes kroppsdoft. Handlar det inte om feromoner?

En annan tjej smakade så illa i underlivet att jag inte kunde fortsätta slicka. Det tog också slut. Hon var nog ren, men fel.

Mina fruar har smakat och doftat underbart.

Eller så kanske han kan tvätta händerna med nån blommig tvål så hon slipper parfymera sitt friska underliv. Det höll ju ändå inte med nån av dina fruar (antar jag eftersom du skriver om dem i dåtid). 
  • Ezmeraldah

Inte alla är sexuellt kompatibla men om man älskar varandra brukar man finna lösningar.

Den här sidan skriver rätt bra om hur man kan få bort lukt från underllivet (om det faktiskt existerar). Det är bra att du undviker tvål, för den kan ändra PH och faktiskt orsaka bakteriell vaginos.

Här är ingredienslistan till det du föreslår att TS ska spruta upp i underlivet som lösning på sina relationsproblem:

Ingredienser
    Aqua (Water), Cocoyl Proline, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Leaf Water, Chamomilla Recutita Flower Water, Ethylhexylglycerin, Ethyl Lauroyl Arginate Laurate, Allantoin, Glycerin, Methylpropanediol, Salvia Officinalis (Sage) Leaf Water, Citric Acid, Caprylyl glycol, Vaccinium Macrocarpon (Cranberry) Fruit Extract, Polyquaternium-80, Pentylene Glycol, Dunaliella Salina Extract, Glyceryl Laurate, Lactose, Milk Protein, Bifida Ferment Lysate, Didecyldimonium Chloride, Parfum (Fragrance).
  • Ezmeraldah
    Anonym (456) skrev 2025-05-15 13:37:19 följande:

Jag förstår att du blir ledsen. Har du mer flytningar än normalt? Luktar de i så fall illa, som fisk? Du kan ha en bakteriell vaginos. Och under menscykeln så förändras pH-värdet, och det kan orsaka att det luktar. 

Eller så är det helt enkelt så att han inte gillar oralt. Men då ska han heller inte kräva att få, om han inte vill ge.

Jag gillar inte att bli slickad (det ger mig inget) men är okej med att suga. Många tjejer gillar inte att suga heller, fast de kanske gillar att bli slickade/eller inte.

Inte alla är sexuellt kompatilbla, men om man älskar varandra brukar man finna lösningar.

www.bokus.com/lara-sig-lasa

Den här sidan beskriver rätt bra hur man kan lära sig läsa (om den förmågan faktiskt existerar). Ifall ni har värre lässvårigheter än vanligt eller helt enkelt inte gillar att läsa andras trådstarter. Men då ska man inte kräva att få svara i trådar heller. 

Jag gillar inte folk som svarar i trådar utan att läsa trådstarten (det ger mig inget). Somliga idioter gillar att svara i trådar och göra reklam för skitprodukter fast de kanske skiter totalt i att läsa vad de svarar på.

Inte alla är läskunniga, men om man är någorlunda normalfuntad brukar inte sälja fittparfymer till ungdomar.
  • Ezmeraldah
    klyban skrev 2025-05-16 17:27:30 följande:

Och det som oroar det är just parfymen.

Och alkoholen. Kloret. Glykolen. Och en hel del annat. Priset till exempel. Och det osmakliga i att försöka sälja produkter i det här sammanhanget. Det oroar mig. Och gör mig redigt förbannad.
  • Ezmeraldah
    klyban skrev 2025-05-16 17:47:39 följande:

Säger inte emot det minsta, dock det tragiska är väl att det finns nog de som använder detta ofta.

Vad kostar det förresten?

Jag förstår att folk använder sånt. Jag är inte bättre själv (ska inte gå in på detaljer). Folk som tjänar pengar på det och dessutom gör reklam i såna här sammanhang är det som upprör mig. Samt det faktum att ingen efterfrågat tips mot dålig lukt i underlivet och ändå svämmar tråden över av tips om just detta. 

Vad produkterna kostar står nog på hemsidan. Eller så kan du fråga den anonyma användaren som kränger dessa. 
    Anonym (/*_*/) skrev 2025-05-16 17:43:10 följande:
    Om de inte kan läsa, varför tror du att de kan läsa din text? Hur ska de välja bok i den listan i länken? Ditt budskapet kan inte gå fram då.

Nej, men då anmäler man ju bara mig för att jag är så dum. Så kan man fortsätta gapa om hur äckliga fittor är och hur alla kvinnor tvingar män till sex.
  • Ezmeraldah
    Anonym (e) skrev 2025-05-17 12:43:49 följande:
    Du läste inte vad ts skrev, eller? Det handlar inte bara om oralsex, utan en allmän ovilja hos killen att befatta sig med hennes underliv.
    Spucks skrev 2025-05-17 14:38:38 följande:
    Postman skrev 2025-05-17 13:53:24 följande:

Tycker inte att det är så märkligt att någon inte är så förtjust i att ha munnen i andras kön. Vi är alla olika där tänker jag. Dock så blir det ju förstås lite problem i en relation om man har olika tankar om att vara varandras kön nära. Har man så olika syn och tycker att det är en stor grej så får man nog överväga att dela på sig. 

Att han eventuellt skulle vara smyghomo som en del påpekade var det dummaste jag har hört på länge. Tror jag inte alls har med varandra att göra. 

Varför envisas ni med att svara på en tråd om ni inte ens iddes läsa trådstarten?

Folk kan inte läsa här. Jag orkar inte.
  • Ezmeraldah
    Anonym (/*_*/) skrev 2025-05-16 18:08:25 följande:
    Hur kan de om de inte kan läsa?
    Ezmeraldah skrev 2025-05-16 18:03:22 följande:
    Så kan man fortsätta gapa om hur äckliga fittor är och hur alla kvinnor tvingar män till sex.
    Vem gapar om det? Visa.
    Läs tråden. Jag är inte din betjänt. 
  • Ezmeraldah
    Postman skrev 2025-05-18 00:50:06 följande:
    Varför envisas ni med att svara på en tråd om ni inte ens iddes läsa trådstarten?

Vadå folk kan inte läsa. Folk har olika synvinklar. Inget konstigt alls. 
    Nej folk säger att hon fel på ph-värde och bakteriell vaginos när hon fått bekräftat av barnmorska att hon inte har det. Folk tjatar om oralsex när det inte är det det handlar om. 
  • Ezmeraldah
    Spucks skrev 2025-05-19 08:23:13 följande:
    Det har ingenting med synvinklar att göra, att ni verkar tro det handlar om att killen inte vill slicka henne.
    Exakt. Och en massa jävla kommentarer om att hon skulle ha infektion i underlivet när hon skriver klart och tydligt att hon varit på gynundersökning och är frisk och varken har obalans eller illaluktande flytningar eller nåt det där folk tjatar om. Läser man TS så står det där så jo, det handlar om att kunna läsa.
  • Ezmeraldah
    Postman skrev 2025-05-18 00:50:06 följande:

Vadå folk kan inte läsa. Folk har olika synvinklar. Inget konstigt alls. 
    Detta står i trådstarten "Vill även tilllägga att jag på grund av detta har gått och kollat mig hos barnmorska eftersom att jag trott att det var något fel på mig. Barnmorskan förklarade att det ser helt normal ut och att jag har normalt pH värde där nere. Dessutom tvättar jag mig som jag ska (inte med tvål), äter bra, mat och jag tycker själv inte att jag luktar i underlivet. Är otroligt renlig av mig som människa."

Håller du med om att det stycket finns med i trådstarten? Eller menar du att jag bara har hittat på det? Om du håller med om att det står i TS så är det ju jäkla märkligt att folk tjatar om att hon har fel på pH-värdet? Eller vad är din förklaring till det om det inte beror på att folk läser dåligt? Berätta det tack! 

Tycker gott att du kan ta och förklara vad sjutton du menar egentligen?! 
Svar på tråden Min pojkvän äcklas av mitt underliv