Min pojkvän äcklas av mitt underliv
Eller så är det helt enkelt så att han inte gillar oralt. Men då ska han heller inte kräva att få, om han inte vill ge.
Jag gillar inte att bli slickad (det ger mig inget) men är okej med att suga. Många tjejer gillar inte att suga heller, fast de kanske gillar att bli slickade/eller inte.
Inte alla är sexuellt kompatilbla, men om man älskar varandra brukar man finna lösningar.
Den här sidan skriver rätt bra om hur man kan få bort lukt från underllivet (om det faktiskt existerar). Det är bra att du undviker tvål, för den kan ändra PH och faktiskt orsaka bakteriell vaginos.
cosmetictreasures.se/underlivet-luktar-illa/
Hon har undersökt sig hos barnmorska och hon är frisk, har normalt ph-värde och har inte bakteriell vaginos. Och hon luktar inte Illa enligt barnmorskan.
Jag förstår att du blir ledsen. Har du mer flytningar än normalt? Luktar de i så fall illa, som fisk? Du kan ha en bakteriell vaginos. Och under menscykeln så förändras pH-värdet, och det kan orsaka att det luktar.
Hon har undersökt sig hos barnmorska och
hon har inte bakteriell vaginos, inte svamp, inte illaluktande flytningar och inte mer flytningar än normalt. Och hon har ett normalt ph-värde.
Det står inget om att TS kräver oralsex under mens men om hon gör det så kan du eventuellt ha rätt i att det kanske förekommer nån lukt då som han eventuellt ogillar. Så det är ju jättebra att du påpekar att man kan "lukta" under mens. De kanske kan prova att avstå sex under mens och se om sexlivet blir bättre. Bra input.
Han kanske blundar och tänker på killar när hon suger av honom.
Han behöver inte ha näsan i hennes underliv. Man måste inte ha oralsex. Han kan använda kondom och tvätta händerna efteråt.
Du kanske ändå skulle använda lite tvål där nere, så att du doftar blommigare.
Jag blev inte ihop med en tjej en gång, för att jag inte trivdes med hennes kroppsdoft. Handlar det inte om feromoner?
En annan tjej smakade så illa i underlivet att jag inte kunde fortsätta slicka. Det tog också slut. Hon var nog ren, men fel.
Mina fruar har smakat och doftat underbart.
Eller så kanske han kan tvätta händerna med nån blommig tvål så hon slipper parfymera sitt friska underliv. Det höll ju ändå inte med nån av dina fruar (antar jag eftersom du skriver om dem i dåtid).