Min pojkvän äcklas av mitt underliv
Ezmeraldah skrev 2025-05-16 17:31:57 följande:
Anonym (behöver inte vara gay) skrev 2025-05-15 18:15:05 följande:
Eller så är det helt enkelt så att han inte gillar oralt. Men då ska han heller inte kräva att få, om han inte vill ge.
Jag gillar inte att bli slickad (det ger mig inget) men är okej med att suga. Många tjejer gillar inte att suga heller, fast de kanske gillar att bli slickade/eller inte.
Inte alla är sexuellt kompatilbla, men om man älskar varandra brukar man finna lösningar.
Den här sidan skriver rätt bra om hur man kan få bort lukt från underllivet (om det faktiskt existerar). Det är bra att du undviker tvål, för den kan ändra PH och faktiskt orsaka bakteriell vaginos.
cosmetictreasures.se/underlivet-luktar-illa/
www.bokus.com/lara-sig-lasa
Den här sidan beskriver rätt bra hur man kan lära sig läsa (om den förmågan faktiskt existerar). Ifall ni har värre lässvårigheter än vanligt eller helt enkelt inte gillar att läsa andras trådstarter. Men då ska man inte kräva att få svara i trådar heller.
Jag gillar inte folk som svarar i trådar utan att läsa trådstarten (det ger mig inget). Somliga idioter gillar att svara i trådar och göra reklam för skitprodukter fast de kanske skiter totalt i att läsa vad de svarar på.
Inte alla är läskunniga, men om man är någorlunda normalfuntad brukar inte sälja fittparfymer till ungdomar.