Inlägg från: Anonym (Tasty) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tasty)

Min pojkvän äcklas av mitt underliv

Näe, avsluta. 

För att sex ska hålla över livet kan man inte ens börja där ni är, du kommer ju att bli helt förstörd i så fall.

Min man älskar allt med mig och vill knappt att jag ska duscha för att han älskar min doft och smak.

• Anonym (Tasty)
    Anonym (Jag) skrev 2025-05-15 22:26:49 följande:

Jag gillar inte heller att bli slickad , har aldrig gillat det. Gjorde det klart för min sambo redan första gången vi hade sex och han har inte försökt eller tjatat, är glad för det. Vet att det finns killar som tycker det är viktigt att få göra det men glad att min sambo är ok med att jag inte vill. 

Jag är däremot ok med att suga. Men jag har varit med killar förut , bland annat ett ex som smakade riktigt illa där nere (även om de tvättade sig) och då är det ju inte så kul att göra det. 

Nu brukar jag iförsej ?slarva? och tvätta med tvål iallafall även om man inte ska det .. Min barnmorska sa till och med nyligen att jag verkligen inte ska det, inte på grund av lukt utan på grund av torra slemhinnor som jag har pga amning. Så att TS ska tvätta med tvål som nån skrev är verkligen inget bra råd. 

Vet du, jag trodde också att jag inte gillade det, i måååånga år.
    Sen kom jag på att jag bara hade fått dåligt oralsex innan.

Så jag säger- prova i alla fall en gång med varje man, för det kan hända att du verkligen har missat nåt.
  • Anonym (Tasty)
    Agda90 skrev 2025-05-20 07:42:25 följande:
    Alltså om en man stoppar sin kuk i en kvinnas fitta och slaknar, inte vill röra.vid hennes kön med händerna.... då drar man två slutsatser: 1)han tänder inte på henne. 2) han är bög.

Om du tycker att det är dumt får stå för dig.
    3. Han är extremt sexuellt avvikande och det han går igång på har inget med kvinnans kön att göra så därför är det närmast irrelevant.

(jag har själv råkat ut för detta med en man)
Svar på tråden Min pojkvän äcklas av mitt underliv