Inlägg från: Anonym (e) |Visa alla inlägg
  • Anonym (e)

Min pojkvän äcklas av mitt underliv

Anonym (L) skrev 2025-05-17 12:38:03 följande:
    Mest korkade jag hört på länge. Det är väl inte konstigare än kvinnor som äcklas av att ta kuken i munnen pga lukt, smak eller annat.
    Du läste inte vad ts skrev, eller? Det handlar inte bara om oralsex, utan en allmän ovilja hos killen att befatta sig med hennes underliv.
  • Anonym (e)
    Anonym (W) skrev 2025-05-17 13:36:37 följande:
    Vad gör det för skillnad om underlivet avger div odörer?
    Jag förstår inte riktigt vad du menar med ovanstående?
  • Anonym (e)
    Postman skrev 2025-05-20 22:16:40 följande:
    Nej det står inget om att hon vill att han ska slicka henne, det står heller inget om att hon inte alls vill bli slickad.

Däremot står det "eller helt enkelt tycker att ?saften? är äcklig." vilket kan tolkas som att han har smakat på henne på ett eller annat sätt.
    Ja, men om du läser hela den meningen står det: vill inte ha fingrarna där nere alls för att han ?orkar inte?, tycker att det ?luktar äckligt på fingrarna? eller helt enkelt tycker att ?saften? är äcklig. 
  • Anonym (e)
    Postman skrev 2025-05-20 22:34:35 följande:
    Det är lite luddigt skrivit, det "kan" också tolkas som att han har smakat på henne på "ett eller annat sätt" som jag nämnde. 
    Ja, men äcklig är ett ord som inte enbart används om smaker. Oavsett vilket står det i klartext att partnern inte vill röra hennes kön med fingrarna, vilket för mig är betydligt märkligare än att inte vilja slicka.
Svar på tråden Min pojkvän äcklas av mitt underliv