Inlägg från: Anonym (Tutti) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tutti)

Eurovision song contest 2025.

Gillade Finland och Estonia Vinnaren var bra men ingen jag skulle favorittippa. Blev förvånad att inte Italien gav san Mariano en 12:a. Betyder inte deras sång något om att de älskar Italien?

andra låtar var väl Storbritanniens bidrag jag tyckte var bra. Förstår varför det inte gick bra för island. Men jag tyckte lite synd om dom.

• Anonym (Tutti)
    Anonym (Mahagony) skrev 2025-05-18 13:10:56 följande:
    Jag gillar Finland. Det är en bra låt, upplyftande, och hon är kanske halvnaken, men ingen passiv sexobjekt utan en karismatisk kvina som ja, sjunger om sex. Som så många andra fast mindre sliskigt.
    Ja, hon hade "rizz" 
  • Anonym (Tutti)
    Spucks skrev 2025-05-18 18:23:48 följande:
    Du får gärna tycka att operasång är ett skrikande. Alla behöver inte ha samma smak.
    Tycker den var bra, inte så där övermäktigt opera som den där "sjung för mig bla bla bla rigoletto" eller hon gretas mamma för några år sen. Det var mer pop/rock än opera enligt mig. Fasen vilken röst, trodde det var en kille först innan hon började sjunga.
  • Anonym (Tutti)
    Spucks skrev 2025-05-18 18:34:56 följande:
    Jag tyckte den var lite tråkig, fast hans röst är såklart helt imponerande.
    Varför känner du det nödvändig att lägga till din sista mening? Jag gissar att du gjorde det för att trycka ner honom - vad är poängen med det?
    Var beredd på en mansröst, ingenting annat. Struntar i om det är en hon eller han egentligen. Vill han kallas för han så respekterar jag det.
Svar på tråden Eurovision song contest 2025.