Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Eurovision song contest 2025.

molly50 skrev 2025-05-17 22:01:18 följande:
    Det hade nog jag också gjort om jag fortfarande hade rökt. Men har lyckats sluta. Glad
    Bra att du lyckats sluta.....Jag var i 30 års åldern och var ett år utan att röka, gick upp 14 kg. Det var en som frågade när jag skulle föda Demon....Jag började igen och bara på en månad hade jag gått ner 10 kg. Bestämde mig då att jag kommer att fortsätta röka. Inte bra och inte billigt, men mitt val.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-05-17 22:04:38 följande:

Island ok.

Ja lagom bra. Killarna ser väldigt unga ut. Som sagt det går inte att titta på uppträdandet på grund av ljusspel man får ont i ögonen och huvudet.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-05-17 22:02:25 följande:
    Ja,låten är ok. Men han låter som om han har klädnypor eller en påse is i kalsongerna.
    SkrattandeGladSkrattandeSkrattande Skrattar gott 
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-05-17 22:07:03 följande:
    Ja,jag kände att jag inte hade så mycket val. Fick astmabesvär och sen gick min farfar bort i lungcancer efter många års rökning.
    Jag blev mycket bättre från astman när jag slutade också.
    Förstår dig. Bra att du klarade av att sluta. Jag har varit på Kol-Astma test, men sköterskan hitta inget fel på mig.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-05-17 22:07:58 följande:
    Ja,det gör de. Men det är en låt med fart i.
    Håller med om ljuset dock.
    Fruktansvärt med alla ljus som flyger runtomkring. I andra program säger man en varning om att det kommer att vara fladdrande ljus så man vet.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-05-17 22:10:42 följande:
    Ja,det ska gudarna veta. Hade en hel del söndertuggade blyertspennor ett tag. Bara för att få ha nå´t i fingrarna. 
    Skrattande billigare med att tugga pennorSkrattande
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-05-17 22:11:21 följande:
    Ja,det är jag stolt över faktiskt. Glad
    Hjärta
  • Jhannis

Finlands bidrag har ändrats massor under åren. Förr hade dom väldigt bra sångare och bra låtar. Hörde i Radion att denna låt skulle var grov i orden. Försöker lyssna då jag kan finska, men man hör inte orden bra. Sen blandar hon in Tyskan också.

• Jhannis
    molly50 skrev 2025-05-17 22:21:46 följande:
    Den är ju ganska snuskig. Meningen med den stora mikrofonen som sprutar pyro är att de ska få orgasm tillsammans. Typ.
    Därav titeln Ich komme = Jag kommer.
    Ja jag förstod det. Hoppas inte den vinner eller ens kommer i närheten. Nån måtta får det vara med texten dom sjunger. (jag kanske börjar bli för gammal för snusk)Skrattande
Svar på tråden Eurovision song contest 2025.