Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Eurovision song contest 2025.

Postman skrev 2025-05-18 00:13:47 följande:

Det skiter sig nog för Sverige när det gäller juryn. 

Verkar så
  • Jhannis

Har nog inte varit med om ett röstbeläggande dom detta 12 poäng flyger hit och dit

• Jhannis

Allt snack om att Kais kommer att vinna är bara bluff....Dom har inge chans mer

• Jhannis
    Anonym (Emma) skrev 2025-05-18 00:33:33 följande:

Vad sjukt att ställningen är sådär? Jag trodde kaj skulle vinna, då oddsen var som den var!
    jävla bluff

Helt enkelt BLUFF
  • Jhannis

Kan även tänka mig att Sverige ska inte vinna på grund av hur det är i Sverige. Vissa länder vill inte ens komma på besök eller semester till Sverige.

• Jhannis
    Nandez skrev 2025-05-18 00:42:02 följande:

En liten tolva blev det

Ja en i alla fall. 
  • Jhannis

Tror inte att Kais kommer och vinna, men kanske bland 10 bästa...ok ser du bara 3:a

• Jhannis

En tanke jag fick var att inte titta nästa år för Mello/Eurovision är för Ungdomar inte för hela familjen som det var tidigare. Lägg ner med Eurovision. 

• Jhannis

Jag måste ge en pekpinne även till Radion    som hela tiden gått ut med att Sverige med Kais står högst upp för att vinna. Det har varit typ hysteri och gud vet allt, men Kais skulle vinna. Här dan efter tror jag inte på nåt eller nån.

• Jhannis

Tack till er alla som förgyllde min kväll. Det har varit kul att prata med alla .

• Jhannis
    molly50 skrev 2025-05-18 01:18:47 följande:
    Problemet är väl att det alltid blir så upphaussat.
    Medierna har hela tiden trissat upp det och KAJ har legat i topp i oddsen länge.
    Klart det livar upp förväntningarna.
    Sen kan jag bli irriterad på att det alltid ska klagas på att Sverige skickar generisk popmusik varje år och att man önskar att vi skickar en låt på vårt eget språk och med vår kultur.
    Och när vi gör det så är det också fel. Vad ska vi skicka då?
    Det känns som avundsjuka mot oss,eller vad det är. Det unnar oss ingen seger igen. 
    Det finns många andra länder som skickar liknande låtar varje år men som ändå hyllas. Och det gör mig förbannad.
    Håller med dig till 100% . Ska Sverige vinna så ska dem väl vara så gott som Nakna och sjunga så ingen fattar nåt. 
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-05-18 01:21:06 följande:
    Tack själv för en trevlig kväll! Glad{#emotions_dlg.flower}

Hoppas vi kan göra om det igen nästa år. Kanske till mellot också. Glad
    Vette 17 om jag ens kollar nästa år. Låtarna som kommer att vara med är inte det jag förväntar mig. Jag vill ha rena låtar där man hör sångaren , där man ser sångaren. Inte en massa annat runtomkring.. Visar mellot  att det bara är show då kommer inte jag ser mer.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-05-18 01:27:22 följande:
    Ja,jag vet inte vad vi ska skicka för att folk ska vara nöjda. Förvånad
    Jag tror inte när det är Mello att ens dem vet vilka som ska skickas med.....Måste Sverige hänga med resten av världen för att hänga med. Vet inte , men jag är 100% säker på att jag inte gillade vinaren eller resten av låtarna. Kais låt var REN och orden förstod man,. Den var trallvänlig.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-05-18 01:44:54 följande:
    Nej,men en besvikelse.
    Håller med dig
Svar på tråden Eurovision song contest 2025.