Inlägg från: Anonym (Peter) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Peter)

Ännu en extra vuxen som viker ut sig.

Vem vill ens ta hand om andras avkommor? Bara där är det största felet.  Hade aldrig dejtat någon med barn. Nu är jag frivilligt barnfri. Och dom flesta av oss har inget intresse av personer med barn. Du måste vara väldigt speciell. On ni nu inte fått egna barn själv också.

Det här hade jag kunnat förutse, och berättat för dig redan innan du ingick i relationen. Det blir bara problem när det redan finns barn och en partner/förälder sedan tidigare. Det du får är bara skit, huvudvärk och stress samt mera konflikter i ditt liv.  Du kommer alltid vara en prioritering i andra hand. Och din partner kan närsomhelst säga. Tack och hej. Men barnen är viktigast.

Sen står du där som en jubel idiot och har tagit hand om barn som ändå inte är dina. En del människor är bra dumma enligt mig. Dom gör vad som helst bara för att få ingå i en relation eller vara med någon. Många förmodligen för att dom inte klarar av att vara själva.

Det är inte värt det. Jag skulle starkt överväga hur jag fortast kan lämna relationen. Det här är inget liv.

Svar på tråden Ännu en extra vuxen som viker ut sig.