• Anonym (TS)

Permission

Jag är inlagd på LPT, på psyket,ska få permission nästa vecka, vad händer om jag inte kommer tillbaka till avdelningen? Gör dom inget eller skickar dom polis?

• Svar på tråden Permission
  • Anonym (TS)

Men det är inte säkert? Dom låter mig inte stanna hemma och typ skriver ut en över telefonen?

• Anonym (TS)
    Anonym (Jag) skrev 2025-05-17 16:04:32 följande:

Varför skulle du låta bli att åka tillbaka?

För att jag inte vill tillbaka och vill jävlas. Kanske gömmer mig hos någon så jag inte är hemma då.
    För dom slår väl knappast upp dörren?
  • Anonym (TS)

Om jag gömmer mig någon annanstans eller då, så slår dom väl inte in dörren om dom inte ser mig hemma?

• Anonym (TS)
    EpicF skrev 2025-05-17 17:30:02 följande:
    Anonym (TS) skrev 2025-05-17 17:25:41 följande:
    För att jag inte vill tillbaka och vill jävlas. Kanske gömmer mig hos någon så jag inte är hemma då.
    För dom slår väl knappast upp dörren?

Den ända personen som kommer att drabbas är du själv. 
    Hur då menar du?
  • Anonym (TS)
    Anonym (Hmm..,.) skrev 2025-05-17 17:42:43 följande:

Om du inte öppnar dörren för polis så öppnar dem dörren med hjälp av låssmed. 

Anonym (Hmm..,.) skrev 2025-05-17 17:42:43 följande:

Om du inte öppnar dörren för polis så öppnar dem dörren med hjälp av låssmed. 

Så låset blir inte förstört? 
  • Anonym (TS)

Vad händer om dom inte hittar mig hemma, om jag är någon annanstans?

• Anonym (TS)
    burleskburkläsk skrev 2025-05-17 18:20:34 följande:
    Du vill inte tillbaka och vill jävlas...jag tror inte du skall skippa psyket, du behöver det, varför inte sköta sig exemplariskt?...är du 15år eller yngre?
    Nej
  • Anonym (TS)
    Anonym (Piva b) skrev 2025-05-17 18:05:47 följande:

Har jobbat på piva. Kommer man inte tillbaka blir man lyst och polisen skickas ut. Störta sannolikhet får du inte permission så smidigt i framtiden. 
    Sett fler som kommit tillbaka i polisbilen och fått bältas och får igen en 5a på sig. Och in i lägenheten kommer dom, även hos vänner 

Vad menas med en 5a?
Svar på tråden Permission