Permission
Jag är inlagd på LPT, på psyket,ska få permission nästa vecka, vad händer om jag inte kommer tillbaka till avdelningen? Gör dom inget eller skickar dom polis?
Jag är inlagd på LPT, på psyket,ska få permission nästa vecka, vad händer om jag inte kommer tillbaka till avdelningen? Gör dom inget eller skickar dom polis?
Ja polisen kan hämta tillbaka dig om du inte frivilligt återfinner dig på platsen. Du har bara tillfälligt rätt att vara på annan plats men på strikta villkor. Du är fortfarande under tvångsvård.
Men det är inte säkert? Dom låter mig inte stanna hemma och typ skriver ut en över telefonen?
Men det är inte säkert? Dom låter mig inte stanna hemma och typ skriver ut en över telefonen?
Nej de kommer inte bara strunta i dig och skriva ut dig då. Polis kommer hämta dig och risken är att din LPT blir ytterligare förlängd.
Varför skulle du låta bli att åka tillbaka?
Varför skulle du låta bli att åka tillbaka?
Om jag gömmer mig någon annanstans eller då, så slår dom väl inte in dörren om dom inte ser mig hemma?