Inlägg från: burleskburkläsk |Visa alla inlägg
  • burleskburkläsk

Vad gör han ?

Anonym (L) skrev 2025-05-18 05:35:26 följande:
    Vad gör han ?

Min kille sade att jag e smutsig. Jag frågade varför han säger så och han svarade att han skojar. Förklarade att det var fult sagt och ville ha förklaring varför han skojar på sånt sätt. Han vägrade svara och bad mig hålla tyst, han ville inte alls lösa det utan hans lösning är att jag ska hålla tyst när han ber mig om det. Jag är sån som vill lösa grejer och inte sopa under mattan. Och han säger att jag vill skapa bråk fast jag bara vill lösa.
    Vad håller han på med?

Har han någon NPF-diagnos?
    Pass di...jau har kråsor i labbarna! :P
  • burleskburkläsk

Jag tror han vill visa "bara så att du vet så kan jag när jag vill fixa nån bättre och snyggare än dig"

• burleskburkläsk
    Anonym (L) skrev 2025-05-20 00:57:50 följande:

Ny dag, ny scen. Han påpekade att jag är sur dessa dagar, jag svarade att jag inte är det och ville ha en förklaring. Han vägrade ge och jag försökte prata men det eskalerade från hans sida och han började säga fula saker till mig. Jag sade till honom att han säger saker som inte stämmer (de fula sakerna) och det blir värre och han säger att jag ljuger osv osv. Hur jag än gör, är det fel och i hans värld har jag gjort fel. Allt är mitt fel fast jag bara försökte få svar på det han påpekade. 
    Blir otroligt ledsen och sårad...

Lämna svinet, det kommer alltid att vara så här eller värre...
Svar på tråden Vad gör han ?